کد خبر : 1566438 | 14 آبان 1397 ساعت 12:13 | 51.6K بازدید | 1 دیدگاه

مونتویا:

نیمار می‌خواهد به بارسلونا بازگردد

مارتین مونتویا، هم تیمی سابق نیمار معتقد است که ستاره پاری سن ژرمن خواهان بازگشت به بارسلونا است.

نیمار می‌خواهد به بارسلونا بازگردد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان 2017 با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود. او در پاریس روزهای نسبتا خوبی را سپری کرده ولی نتوانسته موفقیت‌های زمان حضورش در بارسا و تشکیل مثلث MSN  با مسی و سوارز را تکرار کند. مونتویا که بین سال‌های 2013 تا 2016 با نیمار هم تیمی بود، معتقد است که ستاره برزیلی به فکر بازگشت به بارسلونا است.

 

 

1351691

 

 

او گفت:" نمی‌دانم، فکر می‌کنم نهایی شدن این انتقال خیلی سخت باشد. پاریس تیم خیلی خوبی است و فکر نمی‌کنم آنها اجازه جدایی نیمار را به راحتی بدهند. پاریس پول زیادی برای نیمار پرداخت کرد و فکر نمی‌کنم بارسلونا چنین رقمی را برای بازگرداندن نیمار بپردازد. فکر می‌کنم نیمار می‌خواهد برگردد زیرا او در سه سالی که در بارسا حضور داشت خیلی راحت بود و جا افتاده بود. رابطه خیلی خوبی با مسی و سوارز داشت ولی فکر می‌کنم بازگشت به بارسا برایش خیلی دشوار باشد."

 

مونتویا درباره مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ گفت:" بارسلونا همیشه بارسلونا است. آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان در هر مقطعی هستند. بازیکنان بزرگی دارند. به تاتنهام نگاه کنید، تاتنهام هم تیم خیلی خوبی است ولی در ومبلی شکست سنگینی از بارسا خورد. تمام بازی های خارج از خانه چمپیونزلیگ دشوار هستند. به نظرم رقابت امسال نزدیک است ولی بارسلونا مدعی اصلی خواهد بود."

دیدگاه‌ها