کد خبر : 1566446 | 14 آبان 1397 ساعت 13:31 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالم را مدیون ذوب‌آهن هستم اما برای موفقیت تراکتور می‌جنگم

اسماعیلی‌فر: نمی‌توانستم پاس حاج صفی را گل نکنم

هافبک تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم ادامه داشته باشد و در پایان فصل با نتایج خوب هواداران خوشحال شوند.

اسماعیلی‌فر: نمی‌توانستم پاس حاج صفی را گل نکنم

دانیال اسماعیلی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برتری تراکتورسازی مقابل پیکان بیان کرد: بازی با پیکان مسابقه سختی برای ما بود. در جدول رده بندی ما و پیکان شرایط نزدیک به همی داشتیم و تقریبا این بازی 6 امتیازی بود. ما باید این مسابقه را با برد پشت سر می گذاشتیم و این در حالی بود که بیرون از خانه هیچ بردی نداشتیم. از سوی دیگر پیکان کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. دو گلی که در دقایق ابتدایی زدیم به سودمان تمام شد و خوشبختانه توانستیم یک برد ارزشمند را کسب کنیم.


وی ادامه داد: ما تیم خوبی داریم. تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه و باانگیزه را در اختیار داریم و با این شرایط می توانیم شرایط خود را در بالای جدول حفظ کنیم. خوشحالم که با برد اخیر به کورس قهرمانی رسیدیم و با توجه به طرفداران زیادی که داریم، انتظارات از ما بالا است و امیدوارم بتوانیم این شرایط خوب را در بالای جدول حفظ کنیم.


هافبک تراکتورسازی درباره گلی که وارد دروازه پیکان کرد، گفت: ما در این فصل اصلا روی ضربات ایستگاهی گل نزده بودیم و در این بازی روی ارسال های خوب حاج صفی به این مهم رسیدیم. او پاسی برای من فرستاد که نمی توانستم گل نزنم و خوشحالم که توانستم برای تیمم گل بزنم و تاثیرگذار باشم. من همیشه در هر بازی نهایت تلاشم را می کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


اسماعیلی فر درباره تقابل با ذوب‌آهن در هفته دوازدهم تاکید کرد: ذوب آهن تیمی است که سالها در آن بازی کردم و به نوعی فوتبالم را مدیون این تیم هستم. من حدود 5 سال آنجا بازی کردم و خاطرات خوبی از آنجا دارم. در لیگ قهرمانان هم با پیراهن ذوب آهن بازی کردم و برای آن مجموعه احترام قائلم. با این حال الان سرباز تراکتور هستم و برای موفقیت تیمم هر کاری می کنم. امیدوارم روز جمعه بازی خوبی انجام دهیم و هر تیمی که لیاقتش را دارد، پیروز زمین باشد.

 

دیدگاه‌ها