کد خبر : 1566543 | 14 آبان 1397 ساعت 18:47 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال:

لوپتگی بهترین مربی دوران فوتبالم است

دنی کارواخال یک هفته پس از اخراج لوپتگی، به حمایت مجدد از او پرداخت و بدشانسی را مهمترین دلایل نتیجه گیری بد این مربی با رئال دانست.

لوپتگی بهترین مربی دوران فوتبالم است

به گزارش "ورزش سه"، جولن لوپتگی تنها پس از 4 ماه حضور در رئال اخراج شد و جای خود را به سولاری داد. او یکی از بدترین آمارهای تاریخ رئال را در دوران حضورش روی نیمکت مربیگری به ثبت رساند. این در حالی است که مورد حمایت اکثریت بازیکنان قرار داشت. شکست 5-1 برابر بارسلونا، آخرین شانس او برای بقا را از میان برد.

 

 

1351805

 

 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال که در تیم ملی اسپانیا نیز سابقه کار با لوپتگی را داشت، به TVE گفت:« برای من، لوپتگی بهترین مربی ای است که در دوران فوتبالم داشته ام. متاسفانه او از فاکتور شانس در رئال بی بهره بود و در اکثر بازی ها بدشانسی گریبان تیم را گرفت.

نگاه او به فوتبال، نحوه مدیریت رختکن، صمیمیت و همراه بودنش با بازیکنان و ایده های فوتبالی او باعث می شود تا لوپتگی را بهترین بدانم. این را قبل از آمدن لوپتگی به رئال گفته بودم و الان بعد از برکناری اش نیز تکرار می کنم. تا زمانی که با مربی بهتری کار نکنم، او برای من بهترین باقی خواهد ماند.»

 

جالب اینجاست که کارواخال در حالی لوپتگی را بهترین می داند که سابقه کار زیر نظر آنچلوتی و زیدان را نیز دارد و با این دو توانست 4 عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها