کد خبر : 1566567 | 14 آبان 1397 ساعت 20:15 | 137.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مقصد عجیب و جدید

رامین رضاییان به الشحانیه قطر پیوست

مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس با قراردادی به تیم فوتبال الشحانیه پیوست.

رامین رضاییان به الشحانیه قطر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان قبل از پایان فصل با هواداران اوستنده خداحافظی کرد به این امید که با درخشش در جام جهانی به تیمی بزرگتر در فوتبال اروپا برود.


رضاییان در جام جهانی درخشش خوبی داشت اما با پیشنهاد تیم های خوبی اروپایی روبرو نشد و به همین دلیل هفته های زیادی را بدون تیم در کمپ تیم های ملی تمرین می کرد.وی در این مدت مذاکراتی را با تراکتورسازی انجام داده بود و البته همچنان امیدوار بود که بتواند به پرسپولیس ملحق شود اما به دلایل مختلف این دو انتقال عملی نشد تا او تصمیم جدیدی برای فوتبالش بگیرد.


رامین رضاییان در نهایت تصمیم گرفت راه فوتبال قطر را در پیش بگیرد و با باشگاه الشحانیه قرارداد امضا کند تا در لیگ ستارگان این کشور فصل جدیدی از فوتبالش را آغاز کند.

 

 


رضاییان که در آخرین اردوی تیم ملی نامش خط خورد، حالا باید تلاش کند با درخشش در الشحانیه دوباره نظر کی روش را بدست بیاورد و نامش در لیست مسافران جام ملت ها قرار بگیرد. مدافع تیم ملی در جام جهانی 2018 در ترکیب تیم ملی به میدان رفت ولی او حالا رقیب سرسختی به نام صادق محرمی دارد و کارش از گذشته برای حضور در جمع 11 نفر اول این تیم سخت تر از گذشته است.


رضاییان، اولین تجربه اش در فوتبال اروپا تجربه خوبی نبود اما او امیدوار است حضور در فوتبال قطر برایش خاطرات خوبی به جای بگذارد.

دیدگاه‌ها