کد خبر : 1566610 | 14 آبان 1397 ساعت 23:43 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: با یک شکست، سبک بازی مان را تغییر نمی دهیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، با دفاع از سبک بازی تیمش، ادعا کرد که در 7 سال حضور روی نیمکت این تیم، اشتباهات زیادی نداشته است.

سیمئونه: با یک شکست، سبک بازی مان را تغییر نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، سیمئونه که در سال 2011 هدایت اتلتیکو را برعهده گرفت، این تیم را به یکی از بهترین تیم های اروپا تبدیل کرد و علاوه بر قهرمانی در لالیگا و لیگ اروپا، با این تیم دو بار به فینال چمپیونزلیگ رسید؛ هرچند هر دو بار مغلوب رئال مادرید شدند.

اما تیم او در دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، 4-0 مغلوب بروسیا دورتموند شدند؛ با این وجود، سیمئونه قصد ندارد با یک نتیجه ضعیف، سبک بازی تیمش را تغییر بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" فوتبال، ورزش فوق العاده ای است و شیوه های بی شماری برای بازی و پیروزی وجود دارد. باید یکی را انتخاب کرد و ما به شیوه خودمان باور داریم، به خاطر ویژگی های بازیکنان مان. در 7 سال، ما اشتباهات زیادی نداشتیم.

 

 

1348094

 

دورتموند در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپاست؛ به همین دلیل در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و در لیگ قهرمانان شکستی نداشته اند. آنها فوتبال فوق العاده ای به نمایش می گذارند و اگر به همین روند ادامه بدهند، شانس زیادی دارند که فصل را به عنوان قهرمان بوندس لیگا به پایان برسانند.

آنها در بازی رفت پرقدرت ظاهر شدند؛ با فوتبالی مستقیم و ضدحملات بی نقص. ما باید به آنها تبریک بگوییم. ما خوب کار کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم. امیدواریم در دیدار فردا، بازی متعادلی داشته باشیم و قدرت مان را به نمایش بگذاریم."

دیدگاه‌ها