کد خبر : 1566673 | 15 آبان 1397 ساعت 12:31 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

لباس رزم برتن بازیکنان کاشیماآنتلرز(عکس)

ستاره های رقیب پرسپولیس در آستانه سفر به تهران برای حضور در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 لباس رزم برتن کردند.

به گزارش "ورزش سه"، مردم ژاپن هنوز هم احترام خاصی برای آداب و رسوم قدیمی  به جا مانده از سامورایی ها قائل هستند، آدابی که هر از گاهی احترام گذاشتن به آن در صدر برنامه های مردم و چهره های شاخص این کشور قرار می گیرد تا این دفعه پای ستاره های کاشیماآنتلرز برای احترام گذاشتن به این آداب و رسوم باز شود.


ستاره های کاشیما بعد از این که بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 را با دو گل از پرسپولیس در خانه بردند حالا برای حضور در نیمه دوم این جنگ بزرگ باید راهی ایران و ورزشگاه آزادی تهران شوند تا در جهنم سرخ این ورزشگاه ترسناک به دنبال رویایی بزرگ باشند. رویایی که عملی شدن آن نیاز به برتری در جنگی حیثیتی دارد از همین رو سران این باشگاه با پیش کشیدن آئین سامورایی در اندیشه بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان خود بودند.


در آستانه سفر کاروان این باشگاه به تهران مسئولان کاشیما با برتن کردن لباس مخصوص سامورایی ها و بستن شمشیرهای معروف بر کمر آنها به نوعی لباس رزم تن بازیکنان کردند تا برای جنگ بزرگ شنبه آینده تهران از حالا اعلام آمادگی کنند. یکی از این ستاره ها آتسوتو اوچیدا مدافع سرشناس و مصدوم بازی رفت بود که تصاویر این بازیکن با لباس سامورایی سرو صدای زیادی به راه انداخت.

 

1351976

 

1351975

دیدگاه‌ها