کد خبر : 1566726 | 15 آبان 1397 ساعت 15:49 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

آبشک: در حمله بی‌دقت و در دفاع بی‌تمرکز هستیم

پدیده با بی عدالتی سه گل به ما زد و برد

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید به علت استرس موجود در تیم موقعیت‌های آن‌ها تبدیل به گل نمی‌شود و در به دست آوردن برد ناکام هستند.

پدیده با بی عدالتی سه گل به ما زد و برد

به گزارش "ورزش سه" محمد آبشک، هافبک تیم نساجی مازندران در خصوص بازی تیمش با پدیده مشهد و شکست تلخی که برابر صدرنشین مسابقات داشتند گفت:


تیم ما در حمله بی دقت است و در دفاع هم بی تمرکز کار می‌کند. در کل ما خیلی بدشانس هستیم و هر توپی بر روی دروازه ما بیاید گل می‌شود. گلر و خط دفاع ما خیلی خوب هستند ولی در این بازی آنقدر تمرکز ما بر روی گلزنی بود گل‌های بسیار بدی دریافت کردیم. ما برابر پدیده خیلی خوب کار کردیم و کنترل کامل بازی در دست نساجی بود و بر اساس بی عدالتی فوتبال سه گل دریافت کردیم و بازنده از زمین مسابقه خارج شدیم.

 

آبشک در ادامه گفت:


صد در صد از انتهای جدول جدا می‌‎شویم. شما اگر نوع فوتبال ما را تماشا کنید اصلا به این نتیجه نمی‌رسید که ما ته جدول هستیم و این را از دو بازی آخر ما برابر سپاهان و پدیده می‌توانید دریافت کنید. منتها برخی بدشانسی‌ها و اشتباهات بچگانه نساجی را از کسب نتیجه مورد نظر دور می‌کند. همین باعث می‌شود ما گل بخوریم و برای جبران پیش برویم و همین تمرکز ما را بگیرد.  تیم ما بد گل می‌خورد و در خط حمله کم دقت هستیم. نوع فوتبال ما خیلی پیشرفت کرده است و حالا از این هفته برای جبران به زمین می‌آییم تا از خجالت هواداران دربیاییم. آن‌‎ها در سرما و گرما برای حمایت از ما به شهرهای مختلف می‌آیند و همین موضوع برای نساجی مهم است. ان‌شاالله با نتیجه گیری در مسابقات آخر از انتهای جدول جدا می‌شویم و ناکامی را پشت سر می‌گذاریم. ما در همه مسابقات برای برد می‌آییم اما در این مسابقات اخیر به علت اینکه به مصاف رقیبان مستقیم خود می‌رویم در صدد کسب هر سه امتیاز هستیم تا آنان را پشت سر گذاشته و به میانه جدول صعود کنیم.

 

آبشک هم‌چنین درباره شایعات موجود حول رفتن جواد نکونام از نساجی گفت:


ما تا به الان چیزی نشنیده‌ایم و اصلا بحثی وجود ندارد. من با مربیان زیادی کار کردم اما آقا جواد و کادرشان بسیار حرفه‌ای هستند و وقت زیادی برای تیم می‌گذارند. به قدری دقیق حریف را آنالیز می‌کنند اما متاسفانه بازیکنان با عدم تمرکز از همان نقاط گفته شده گل می‌خورند. مربی که خودش نمی‌تواند به زمین بیاید و برای تیم بازی کند. یک جایی به خود بازیکنان برمی‌گردد. آقای نکونام و همه کادرش خیلی وقت می‌گذارند و ما باید جواب زحمات آن‌ها را بدهیم.

 

هافبک نساجی در پایان گفت:


ایجاد تغییرات در نساجی و رفتن و آمدن بازیکنان به نظرات کادرفنی بستگی دارد. اما ما خیلی خوب موقعیت سازی می‌کنیم و فقط نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. مسلما کادرفنی و مدیریت به دنبال این است تغییراتی در نیم فصل انجام دهند و فاز هجومی و یا دفاعی تیم را تقویت کنند. عدم نتیجه گیری به بازیکنان ما استرس داده است و همین باعث شده تمرکز نباشد و موقعیت‌های فراوانی را از دست بدهیم. امید داریم با نتیجه گیری در مسابقات باقی مانده همه زحماتمان را به ثمر برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها