کد خبر : 1566742 | 15 آبان 1397 ساعت 17:07 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس باخت مقابل سپاهان را جبران کرد

لیگ یک/ صدر جدول مسابقات مسی شد

شاگردان نادر دست‌نشان با کسب برتری ناپلئونی برابر مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات لیگ یک صعود کردند.

لیگ یک/ صدر جدول مسابقات مسی شد

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز تیم مس کرمان در بازی خارج از خانه خود به مصاف تیم هم خانواده‌اش یعنی مس رفسنجان رفت و با کسب پیروزی در یک مسابقه سخت به صدر جدول مسابقات رسید. شاگردان دست‌نشان که هفته گذشته در ضربات پنالتی مقابل سپاهان قدرتمند شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند در این دیدار نفسگیر با تک گل حمید کاظمی به برتری رسیدند.


مس کرمان در هفته گذشته لیگ یک با قرعه استراحت رو به رو شده و حریفانش با استفاده از این موقعیت فاصله خود با 0نارنجی پوشان را کمتر کرده بودند. دلیلی که باعث شد شاگردان دست‌نشان برای کسب هر سه امتیاز دیدار به آب و آتش بزنند. نیمه اول این مسابقه بدون هیچ موقعیت خاصی پایان یافت اما 45 دقیقه دوم پر از اتفاق بود. کرمانی‌ها با آوردن فشار به میزبان خود در دقیقه 72 توسط کاظمی به گل رسیدند و پیش افتادند.

 

اما بلافاصله بعد از این گل یک پنالتی برای مس رفسنجان حاصل شد و حیات‌منش پشت آن ایستاد. اما مهدی اسلامی با مهار این ضربه مانع از فروپاشی دروازه شد تا اینگونه سه امتیاز حساس به حساب تیمش واریز شود. این دروازه‌بان در جدال با سپاهان ضربه پنالتی آخر مس را از دست داد و باعث حذف تیمش شد حالا ناجی آن‌ها در بازی خارج از خانه لقب گرفت.


مس کرمان با این برد 22 امتیازی شد و بالاتر از شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان به صدر جدول مسابقات رفت. مس رفسنجان هم با 7 امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها