کد خبر : 1566765 | 15 آبان 1397 ساعت 18:42 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: همه می خواهند بگویند سیتی فقط پول دارد

پپ گواردیولا، در مورد اتهامات اخیر فوتبال لیکس به باشگاه منچسترسیتی صحبت کرد.

گواردیولا: همه می خواهند بگویند سیتی فقط پول دارد


به گزارش "ورزش سه"، فوتبال لیکس چند روز قبل اخباری در مورد تخلفات مالی باشگاه هایی چون پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در همکاری با روسای یوفا منتشر کرد اما گواردیولا این اتهامات را رد می کند.

 

1351294

 

گواردیولا گفت: "باشگاه هفته گذشته در مورد ایمیل های سرقت گرفته بیانیه ای صادر کرد. من به باشگاه منچسترسیتی درباره آنچه که در این رابطه انجام داده اند اعتماد کامل دارم اما به هر حال ما علاقمندیم قوانین یوفا، فیفا و لیگ برتر را رعایت کنیم.

 

به من اعتماد کرده و بپذیرید منچسترسیتی تنها کاری را می باید انجام داده است. البته من نسبت به افشاگری های فوتبال لیکس اطلاعی ندارم زیرا من سرمربی بوده و تنها روی اتفاقات داخل زمین و رختکن تمرکز دارم. من نمی دانم باشگاه چگونه شرایط را مدیریت خواهد کرد اما من بخشی از باشگاه هستم، پس از آن حمایت می کنم و معتقدم هدف ما احترام به قوانین است.

 

مردم همیشه از گذشته گفته و ادعا می کنند منچسترسیتی فقط با پول به اینجا رسیده است اما برای گذر از یک مرحله به سطح دیگری شما نیاز به زمان و البته پول دارید. زمانیکه که من در کاتالونیا و در آلمان بودم بازیکنانم می‌گفتند منچستر سیتی فقط پول دارد.

 

اما من در 3 سال گذشته سرمربی منچسترسیتی بوده ام و گرچه معتقدم سیتی نیز مانند بسیاری از باشگاه های سراسر جهان پول زیادی دارد اما سیتی یک باشگاه فوق العاده است."

دیدگاه‌ها