کد خبر : 1566773 | 15 آبان 1397 ساعت 19:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی به سپیدرود ساختار داد

ابراهیمی: از اختلاف اهوازی‌ها استفاده کرده و می‌بریم

هافبک تیم سپیدرود رشت تیمش را عاری از هرگونه استرس برای افتادن به لیگ یک دانست و هدفشان را صعود به میانه‌های جدول عنوان کرد.

ابراهیمی: از اختلاف اهوازی‌ها استفاده کرده و می‌بریم

به گزارش "ورزش سه" حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود رشت در خصوص کسب اولین برد تیمشان در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم گفت:


خوشبختانه با ارائه یک بازی خوب توانستیم این تیم را شکست دهیم. تیم ما در این مسابقه موقعیت‌های فراوانی به دست آورد که متاسفانه با بی دقتی از دست رفت. مهم کسب سه امتیاز بود که به دست آمد. اما به وجود آمدن شکل تیمی برای ما بسیار مهم بود. آنطور که من بازی را از بالا دیدم روند تیمی سپیدرود بهتر شده و موقعیت‌های زیادی پدید می‌آورد که این خودش باعث خوشحالیست. بچه‌ها و کادرفنی تلاش بسیار زیادی کردند تا این شرایط به دست بیاید و حالا برای شکست فولاد به اهواز می‌رویم و آماده کسب یک برد دیگر هستیم.

 

هافبک سپیدرود درباره محرومیت عجیبش از این بازی گفت:


سازمان لیگ اسم من را در لیست محرومان هفته قرار نداد. کارتی که در بازی با ذوب‌آهن به من داده بودند را به دلیل اینکه من و جوادی مقدم کنار هم بودیم، همه سایت‌ها به نام جواد مقدم کارت را ثبت کردند. اما گزارش بعد از بازی مهم خواهد بود و من هم شک داشتم و به سرپرست تیم گفتم و ایشان بعد از استعلام از سازمان لیگ متوجه شدند من محروم هستم و بازی نکردم.

 

ابراهیمی هم‌چنین درباره اعتراض شدید تیم پارس به نحوه قضاوت داور این بازی گفت:


اگر بازی سال گذشته ما با پارس را ملاک بگیرید متوجه خواهید شد که در آن دیدار شاگردان تارتار از ما بهتر بودند و می‌توانستند نتیجه مساوی را گرفته و یا حتی ما را ببرند. اما امسال سپیدرود فوق العاده بود و ما تنها دو دروازه خالی را گل نکردیم. حس می‌کنم اصلا با داوری نبردیم و به خاطر نمایش خوبمان برنده از زمین خارج شدیم.

 

وی در ادامه گفت:


ما به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم افتادن به لیگ یک است. اصلا حرفی از سقوط در تمرینات و تیم ما وجود ندارد. همیشه به بازی آینده خودمان فکر می‌کنیم و به دنبال کسب برد هستیم. بچه‌های ما هیچ استرسی برای افتادن ندارند و حالا هفته دهم است و سپیدرود می‌تواند تیم‌های بالایی خود را گرفته و در لیگ برتر باقی بماند. شرایط ما بعد از آمدن علی آقا کریمی بهتر شده است. امکانات سخت افزاری و تمرینی ما نسبت به اوایل بهتر شده و قابل قیاس نیست. تیم ما سر و سامان گرفته و بازیکنان وظایف خود را به خوبی درک کردند. علی کریمی به سپیدرود ساختار داده و همین علت نتیجه گیری و نمایش خوب ما خواهد شد.

 

هافبک سابق فولاد در خصوص دیدار سپیدرود با این تیم اهوازی گفت:


تا جایی که من خبر دارم اوضاع تیم فولاد اصلا جالب نیست. اختلافاتی بین هواداران، مدیریت باشگاه و بازیکنان وجود دارد و می‌شود این تیم را برد. فولاد مثل قبل قوی نیست و ما برای کسب سه امتیاز با آن‌ها بازی می‌کنیم. من یک سال خوب را با این تیم و هوادارانش داشتم اما برای کسب هر سه امتیاز پا به میدان می‌گذاریم و مقابل فولاد بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها