کد خبر : 1566783 | 15 آبان 1397 ساعت 19:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

با مهار پنالتی در دقیقه 83؛

اسلامی بازی با سپاهان را جبران کرد

مهدی اسلامی در دیدار برابر مس رفسنجان با مهار پنالتی، تیمش را به صدر جدول لیگ یک فرستاد.

اسلامی بازی با سپاهان را جبران کرد

به گزارش "ورزش سه"، شکست مس کرمان مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تحت الشعاع حضور مهدی اسلامی گلر مسی ها قرار گرفت که با تصمیم نادر دست نشان در دقیقه 120 جایگزین آرمان شهدادنژاد شد، که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود.

 

مهدی اسلامی اما در ضربات پنالتی موفق عمل نکرد و نتوانست هیچ یک از 8 پنالتی زده شده توسط سپاهانی ها را در ماراتن این ضربات میان بازیکنان دو تیم مهار کند و در نهایت هم خودش پنالتی هشتم مس را زد که نیازمند گلر سپاهانی ها، ضربه همتایش را مهار کرد تا روز تلخی برای مهدی اسلامی در ورزشگاه باهنر کرمان رقم بخورد.

 

نادر دست نشان در مصاحبه پس از بازی گفت، اگر ده بار دیگر هم این اتفاق بیافتد، باز هم تصمیم خود را تکرار می کند، چرا که مهدی اسلامی در تمرینات نشان داده، گلر بهتری در ضربات پنالتی نسبت به شهدادنژاد است.

 

امروز مسی ها در دیدار معوقه هفته یازدهم خود در دربی کرمان به مصاف مس رفسنجان رفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود شاگردان نادر دست نشان خاتمه یافت و آنها موفق شدند، پس از چند هفته جای گل گهر را در صدر جدول بگیرند.

 

اما مهم ترین اتفاق این مسابقه در دقیقه 83 رخ داد که داور به سود مس رفسنجان اعلام پنالتی کرد و مهدی اسلامی که با اعتماد دوباره دست نشان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، موفق شد به خوبی دست بازیکن حریف را بخواند و شوت او را مهار کند تا نقش ویژه ای در رسیدن تیمش به صدر جدول داشته باشد و به نوعی اتفاقات تلخ دیدار برابر سپاهان را به دست فراموشی بسپارد.

 

مس کرمان در پایان هفته یازدهم لیگ یک با 22 امتیاز رتبه اول را در اختیار گرفته و رتبه های دوم و سوم به ترتیب در اختیار گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر است که 21 و20 امتیاز کسب کرده اند.

دیدگاه‌ها