کد خبر : 1566859 | 16 آبان 1397 ساعت 00:30 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اشباهات لیورپول؟ فقط 10 انگشت دارم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست 2-0 تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد، اشتباهات تیمش در این دیدار را بیش از اندازه دانست.

کلوپ: اشباهات لیورپول؟ فقط 10 انگشت دارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ در دیدار قبلی مقابل حریف صرب، با چهار گل به پیروزی رسیده بودند اما در دیدار امشب در همان نیمه اول با دو گل میلان پاوکوف، عقب افتادند و در نهایت هم نتوانستند آن را جبران کنند.

کلوپ در پاسخ به این سوال که تیمش در این دیدار چه اشتباهاتی داشت، گفت:" من فقط 10 انگشت دارم. ما اولین موقعیت فوق العاده بازی را داشتیم؛ موقعیتی خیلی خوب که دنیل استوریج داشت. هر گل در چنین دیداری می تواند بازی را به مسیری ویژه ببرد.

جو ورزشگاه از نظر سر و صدای تماشاگران، برای ما مشکل نبود اما بعد از گل دوم، سر وصدای آنها را احساس می کردیم. ما کار را برای آنها خیلی آسان کردیم. آنها با شور و شوقی که نشان دادند، شایسته این پیروزی بودند."

 

1352077

 

لیورپول در رقابت های این فصل لیگ برتر هنوز شکستی نداشته اما این دومین باخت آنها در چمپیونزلیگ است؛ اتفاقی که کلوپ امیدوار است که بار دیگر تکرار نشود:" ما جادوی مان را در این دیدار از دست دادیم اما این کلی نیست. ما باید مطمئن شویم که این اتفاق بار دیگر رخ نمی دهد.

ما به آنها ضربات ایستگاهی خیلی زیادی دادیم. آنها روی یک ضربه‌ی کرنر و با ضربه‌ی سر به گل رسیدند. گل دوم هم ناگهانی به ثمر رسید. ما توپ را از دست دادیم و در بازی‌ای مثل بازی امشب، از دست دادن توپ اصلاً چیز خوبی نیست. به خصوص در بازی‌ای که در این جو و اتمسفر و با این شرایط برگزار می‌شود". 

وقتی دو گل به این شکل دریافت می‌شود تیم به هر حال در فضای منفی فرو می‌رود. آن دو گل برای ما ضربه‌ی سختی بود. در نیمه‌ی دوم سعی کردیم نتیجه را تغییر دهیم و در محوطه‌ی جریمه فرصت‌هایی هم داشتیم، فرصت‌هایی که البته خیلی قطعی نبودند. ولی در چنین شرایطی اگر موفق به گلزنی می‌شدیم همه چیز عوض می‌شد. ما حاکم بازی بودیم و با اینکه در حمله بودیم اجازه نمی‌دادیم تیم حریف صاحب ضدحمله‌های پرتعداد شود. ما لحظات خوبی هم داشتیم و فرصتهایی برای گلزنی پیدا کردیم. بزرگترین فرصتهای ما ولی در دو سه دقیقه‌ی آخر بازی بدست آمد ولی این چند دقیقه برای برگرداندن نتیجه‌ی  2-0 کافی نیست".

دیدگاه‌ها