کد خبر : 1566914 | 16 آبان 1397 ساعت 13:19 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن در آلیانز به دنبال قطعی کردن صعود

پیش بازی بایرن مونیخ-آ ا ک آتن

بایرن مونیخ در حالی امشب در آلیانز آرنا میزبان آ ا ک آتن خواهد بود که می‌داند با پیروزی بر این تیم یونانی به احتمال زیاد جواز صعود به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ را بدست خواهد آورد.

پیش بازی بایرن مونیخ-آ ا ک آتن

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته‌ی بوندس‌لیگا در حال حاضر در رقابتهای مختلف پنج بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشته ولی در آخرین بازی خود در مقابل فرایبورگ به تساوی 1-1 رسیده و به همین خاطر در آلمان با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

توماس مولر بازیکن بایرن بازی مقابل آ ا ک را دارای اهمیتی مضاعف دانست چرا که می‌تواند دو هفته مانده به پایان رقابتهای گروهی چمپیونزلیگ، بایرن را به مرحله‌ی حذفی این رقابتها برساند و در ضمن پیش از بازی حساس بایرن در مقابل دورتموند که روز شنبه برگزار خواهد شد و در آلمان از آن به عنوان کلاسیکر یاد می‌شود، می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان بایرن مونیخ را به شدت افزایش دهد.

آرین روبن به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد و به لیست بلندبالای مصدومین بایرن از جمله تیاگو، کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان خواهد پیوست.

شکست 2-0 آ ا ک مقابل بایرن در آتن باعث شده این تیم یونانی برای اینکه شانس خود را برای صعود به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ زنده نگه دارد در آلیانز آرنا حتماً به پیروزی بیندیشد. قهرمان فصل گذشته‌ی لیگ یونان امسال در حال حاضر در جدول لیگ این کشور در رتبه‌ی سوم قرار دارد.

 

1349759

 

 آ ا ک در آخرین بازی خود در لیگ یونان، شنبه‌ی این هفته در مقابل رقیب ازلی‌اش پاناتینایکوس به تساوی بدون گل رضایت داد. اما ا آ ک بعد از بازی قبلی خود با بایرن، و پیش از بازی مقابل پاناتینایکوس، در چهار بازی پیاپی در لیگ یونان موفق شده بود حریفانش را با نتایج مشابه 4-0 شکست دهد. آ ا ک برای اینکه در مونیخ بتواند در مقابل بایرن مونیخ بدرخشد و نتیجه‌ای که می‌خواهد را بدست بیاورد به درخشش ستاره‌هایش پتروس مانتالوس و ویکتور کلوناریدیس نیاز دارد.

 


* آمار و ارقام
بایرن هرگز در مقابل تیمهای یونانی شکست نخورده است.
آ ا ک بعد از پشت سر گذاشتن 14 بازی اروپایی بدون شکست، در سه بازی اخیر خود در اروپا سه شکست پیاپی را تجربه کرده است.
بایرن تا کنون 5 بار در رقابتهای باشگاهی اروپایی به قهرمانی رسیده ولی بهترین نتیجه‌ی آ ا ک در اروپا رسیدن به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های اروپا در فصل 1968-1969 بوده.

 

*ترکیب احتمالی دو تیم
بایرن مونیخ: نویر- رافینیا- هوملس- سوله- آلابا- کیمیچ- گنابری- سانچز- خامس- ریبری- لواندوفسکی
 
آ ا ک: بارکاس- باکاکیس- لامپروپولوس- چیگرینسکی- هالت- گالاناپولوس- آندره سیمئوس- باکاساستاس- کلوناریدیس- مانتالوس - پونسه

 

دیدگاه‌ها