کد خبر : 1566920 | 16 آبان 1397 ساعت 13:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - شاختار دونتسک

منچسترسیتی و شاختار دونستک، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - شاختار دونتسک

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای فصل داشته و صدرنشین لیگ برتر است. مدافع عنوان قهرمانی انگلیس، با گواردیولا اهداف بزرگی در سر دارد و به نظر می‌رسد آنها امسال به قهرمانی چمپیونزلیگ فکر می‌کنند. با این حال، سیتی بر خلاف لیگ برتر، در چمپیونزلیگ دچار لغزش شده است. شاگردان پپ در اولین بازی خود در رقابت ها، در خانه مقابل لیون 2-1 شکست خوردند و پس از دو بازی خارج از خانه که موفق به کسب پیروزی شده اند، بار دیگر در خانه باید به مصاف شاختار بروند.

 

 

1347644

 

 

سیتی با 6 امتیاز صدرنشین گروه است و انتظار می‌رود با کسب پیروزی در بازی های باقی مانده، صدرنشینی را حفظ کند. در آن سو شاختار با دو امتیازی که از تساوی مقابل لیون و هافن هایم کسب کرده، در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

 

این دیدار، سومین تقابل دو تیم خواهد بود که در دو دیدار پیشین، سیتی دو پیروزی و شاختار یک پیروزی به دست آورده است. کلودیو براوو و کوین دی بروین، غایبان سیتی برای این بازی هستند و حضور ایلکای گوندوگان، نیکولاس اوتامندی و مانگالا به علت مصدومیت مشخص نیست. برای شاختار نیز تاسون، اوردتس و مالیشف غایب خواهند بود و مشخص نیست استپانکو، مارلوس و فرناندو به این بازی برسند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1352222

دیدگاه‌ها