کد خبر : 1566926 | 16 آبان 1397 ساعت 14:21 | 153.8K بازدید | 63 دیدگاه

شما نظر بدهید؛

جدا شده های استقلال بازگردند؟ بازنگردند؟

پروژه بازگشت بازیکنان جدا شده استقلال با واکنش های مختلفی همراه شده و همین موضوع می تواند در سرنوشت آنها تاثیر بگذارد.

جدا شده های استقلال بازگردند؟ بازنگردند؟

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت به گذشته و استفاده از راه حل هایی که قبلا جواب داده، شاید اولین راه برای حل مشکلات باشد؛ راه حلی که این روزها برای استقلال زنده شده و بسیاری از مدیران و اطرافیان این باشگاه درباره بازگشت بازیکنان قدیمی صحبت می کنند.


امید ابراهیمی، سرور جپاروف، تیام در کنار امید نورافکن از استقلال جدا شدند و این روزها خیلی شرایط خوبی ندارند و حداقل وضعیت آنها از دوران حضور در استقلال، بدتر شده است. مجید حسینی تقریبا تنها جدا شده ای است که این روزها رستگار شده و در فوتبال ترکیه، در مسیر پیشرفت حرکت می کند.


همین موضوع باعث شده تا حالا استقلال با استفاده از تجربه شیرین گذشته به دنبال بازگشت این بازیکنان باشند.


در این مسیر اخباری از مذاکرات با تیام و جپاروف به گوش می رسد و شنیده ها حاکی از این است که جپاروف نیز با پایان قرارداد خود در لیگ قزاقستان به دنبال بازگشت به تهران و خداحافظی آبرومندانه از فوتبال است و مذاکرات با او جدی تر از گذشته پیش می رود.

 

 


تیام نیز در فوتبال امارات خیلی اوضاع به سامانی ندارد و شرایط به شکلی است که حتی شایعاتی درباره علاقه او به گوش می رسد؛ این موضوع برای نورافکن نیز صدق می کند و او نیز شرایط خوبی ندارد و حتی شایعات درباره بازگشت او نیز به گوش می رسد.


امید ابراهیمی هر چند از نظر مالی پیشرفت چشمگیری در درآمدهای خود داشته اما برای بازیکن جاه طلب فوتبال ایران، لیگ قطر و تیم متوسط الاهلی خیلی شاید گزینه جذابی نباشد و فوتبال رقابتی ایران، برای امید استقلالی ها بسیار جذاب تر بوده است.

 

 

در این میان اما البته همه چیز علاقه این بازیکنان نیست؛ شفر و در کنار او مدیریت استقلال عوامل مهم تری هستند و از همه مهم تر در این میان شاید هواداران باشند؛ هوادارانی که گناه رفتن آنها را نابخشودنی می دانند. البته همه آنها در این میان یک عقیده مشترک ندارند و بخشی از آنها راه بازگشت را برای آنها باز گذاشته اند و البته مشخص نیست وزن کدام گروه در این موضوع سنگین تر است.


سوال اصلی این است که به فرض بازگشت این بازیکنان، آیا این اقدام درست است؟ آیا استقلال می تواند با آنها دوباره اوج بگیرد؟ این تصمیم در آینده استقلال و تصمیم دیگر بازیکنان در هنگام جدایی تا چه اندازه تاثیر گذار خواهد بود؟ دیگر بازیکنان مانند منتظری و جباری که در مقطعی استقلال را تنها گذاشتند و دوباره بازگشتند، تا چه اندازه در بازگشت به تیم کمک کردند؟ این سوالات را شاید هواداران استقلال می توانند در ادامه این مطلب به بهترین شکل جواب بدهند. منتظر نظرات شما درباره مهم ترین اتفاق نقل و انتقالات زمستانی فصل هستیم.

دیدگاه‌ها