کد خبر : 1566931 | 16 آبان 1397 ساعت 15:08 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی پله کسی بنشیند، بازی را قطع می کنند؛

گرشاسبی: ورزشگاه 500 هزار نفری هم پر می‌شد

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که بلیت‌های دیدار پرسپولیس و کاشیما به طور کامل فروخته شده است.

گرشاسبی: ورزشگاه 500 هزار نفری هم پر می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر در خصوص بازی روز شنبه سرخپوشان برابر کاشیما و آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت: در روز شنبه باید همه تلاش کنیم تا جام در خانه بماند. ما میزبان یک رویداد مهم هستیم که الان همه عزیزان در حال کمک هستند. به خصوص در ورزشگاه آزادی. آقای وزیر و معاونین و همینطور شرکت توسعه و تجهیز در حال کار هستند تا ورزشگاه شکل خوبی بگیرد؛ نزدیک به 600 نفر در حال فعالیت هستند و خوشحالیم از این روند پیشرفت که بازسازی های خوبی انجام شده و امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم.


وی در مورد شرایط بلیت فروشی و مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده بود، توضیح داد: این موضوع به خاطر علاقه هواداران پرسپولیس است و چون بچه ها خوب درخشیدند و با تمام محرومیت ها تیم به فینال رسیده، از لحظه باز شدن سایت بالای یک میلیون و پانصد هزار نفر وارد سایت شدند و سروری که بتواند جواب بدهد را در اختیار نداشتیم. 8 سرور را آماده کرده بودند و فکر می کردند که جواب می دهد که این اتفاق رخ نداد.


گرشاسبی ادامه داد: از چهاردهم ساعت 17 بعدازظهر کار شروع شد که البته چند بار به تعویق افتاد. بر این کار همه نظارت می کردند و ساعت 2:30 صبح گفتند که بلیت ها تمام شده است و 60 هزار بلیت فروخته شده است. از عزیزانی که موفق به خریداری بلیت شده اند، خواهش می کنم که حتما با کارت بیایند.


مدیرعامل پرسپولیس در خصوص نگرانی هایی که در مورد حضور بیش از حد هواداران و آنهایی که بلیت ندارند، وجود دارد، خاطرنشان کرد: اول باید عذرخواهی از هواداران کنم و شرمنده آنها هستم. به وزیر گفتم اگر استادیوم 500 هزار نفری هم بود پرسپولیسی ها پر می کردند. تیم متعلق به آنها است و من و بقیه کارمندان آنها هستیم. خود عزیزانی هم که بلیت گرفته اند، در ورزشگاه احساسی نشوند، چون پرسپولیس توان محرومیت بیشتر ندارد تا خریدهای جدید هم اضافه شوند تا این بچه های مظلوم ما که آسیب دیدگی زیادی دارند و سربازان تنها هستند، موفق شوند. امیدوارم ناآگاهانه کاری صورت نگیرد تا پرسپولیس محروم شود.


وی در مورد اینکه چه تمهیدانی اندیشیده شده برای افرادی که بدون بلیت می خواهند وارد ورزشگاه شوند، عنوان کرد : خوشبختانه گیت ها به شکلی تعبیه شده که یک نفر بیشتر نمی تواند وارد شود و کسانی که بلیت دارند پس از تطابق چهره وارد گیت می شوند. علاوه بر این تهمیدات ویژه ای اندیشیده شده. این بازی فرق می کند، چون مقامات Afc وجود دارند و از یوفا هم حضور دارند. این ها خیلی حساس هستند که شلوغ نشود. اگر در راه پله ها یک نفر هم نشسته باشند، بازی را قطع می کنند یا بعدا تیم را محروم می کنند. پس خواهش می کنیم آنها که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند.

دیدگاه‌ها