کد خبر : 1566964 | 16 آبان 1397 ساعت 18:57 | 453.3K بازدید | 5 دیدگاه

در بازسازی ورزشگاه اتفاق افتاد

کشف 6 چشمه دستشویی جدید در آزادی!

صعود تیم پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر ایجاد شور و شوق نزد طرفداران تیم پرسپولیس و افتخار برای فوتبال باشگاهی ایران یک حسن بزرگ داشت: بازسازی استادیوم آزادی.

کشف 6 چشمه دستشویی جدید در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم آزادی به‌دلیل قدمت آن که به دهه پنجاه بازمی‌گردد، سال ها قبل نیاز به یک بازسازی اساسی و عمده داشت؛ اما هیچ گاه شرکت توسعه و تجهیز دست به این اقدام جدی نزد. شاید به این دلیل که الزامی برای بازسازی استادیوم آزادی، نه از سوی فدراسیون فوتبال و نه از سوی وزارت ورزش و جوانان به وجود نیامد.


صعود تیم پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بهانه ای شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال را برای بازسازی این سرمایه ملی تحت فشار بگذارد و حتی تهدید کند که اگر اقدامات مورد اشاره انجام نشود، تیم پرسپولیس مجبور به بازی در کشور ثالث می شود. همان اتفاقی که در بازی تیم های ایرانی با تیم های عربستانی رخ می دهد.


بعد از این تاکید و شاید هم تهدید، وزیر ورزش و جوانان به شخصه وارد عمل شد و با تامین بودجه 15 میلیارد تومانی کار بازسازی استادیوم آزادی را آغاز کرد و قرار است بعد از بازی نیز ادامه داشته باشد.


اخیرا یک اتفاق عجیب در بازسازی استادیوم آزادی رخ داد. کارگران برای تعمیر سکوی vip مجبور شدند یکی از دیوارها را بشکافند که بعد از شکافتن آن، متوجه 6 توالت پشت دیوار شدند که سال های سال بلا استفاده مانده بود!

 


جالب اینکه هیچ کس هم نمی دانست چرا این دیوار جلوی توالت ها کشیده شده است! در حالی که استادیوم آزادی با کمبود سرویس های بهداشتی مواجه است. به خصوص اگر قرار به ورود خانم ها به استادیوم باشد، باید تعداد سرویس ها افزایش یابد. البته اخیرا و در بازسازی استادیوم آزادی، سرویس های بهداشتی هم مورد توجه قرار گرفته و بسیار زیبا ترمیم شده است.


شاید در بازسازی استادیوم آزادی و در روزهای آتی، کارگران با کشفیات جدید نیز مواجه شوند. استادیومی که در زمان ساخت یکی از بهترین های جهان بود و البته همان طور که اشاره شد، در سال های اخیر مورد بی مهری واقع گردید و این بار هم به بهانه صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و به خاطر تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا در دست بازسازی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها