کد خبر : 1567062 | 17 آبان 1397 ساعت 10:05 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شکست خانگی مقابل شاگردان مورینیو

آلگری: نیمه‌ اول باید سه چهار گل به یونایتد می زدیم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یونتوس بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل منچستر یونایتد گفت شاگردان او در نیمه‌ی اول می‌توانسته‌اند سه یا چهار گل به ثمر برسانند.

آلگری: نیمه‌ اول باید سه چهار گل به یونایتد می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی بعد از آنکه سامی خدیرا و پائولو دیبالا دو بار تیر دروازه‌ی منچستریونایتد را لرزاندند ولی موفق به باز کردن دروازه‌ی این تیم نشدند، کریستیانو رونالدو سرانجام در دقیقه‌ی 65 با یک ضربه‌ی والی تماشایی دروازه‌ی یونایتد را باز کرد. اما در دقایق پایانی بازی ضربه‌ی آزاد خوان ماتا و گل به خودی الکس ساندرو در دقیقه‌ی 89 باعث شد شاگردان مورینیو از تورین با سه امتیاز به خانه برگردند.

 

آلگری بعد از بازی به شبکه‌ی اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" این شکست ناراحت‌کننده‌ای است چون تیم ما خوب بازی کرد. باید در زدن ضربات آخر بهتر کار کنیم چون با اینکه همیشه کنترل بازی‌ها را کاملاً در اختیار داریم ولی در گل کردن فرصت‌هایمان به مشکل برمی‌خوریم. با وجود مروان فلینی در تیم حریف می‌دانستیم که نباید ضربه‌ی آزاد به یونایتد بدهیم ولی واقعیت این است که امسال خیلی ضربه‌ی آزاد تقدیم حریفان‌مان می‌کنیم".

 

1352407

 

آلگری در ادامه گفت:" تنها راه منچستریونایتد برای گلزنی استفاده از ضربات ایستگاهی بود و ما این فرصت را خودمان در اختیارشان گذاشتیم. ولی به هر حال ما هنوز صدرنشین گروه هستیم. یک پیروزی و یک شکست در مقابل تیمی مثل یونایتد نتیجه‌ی قابل قبولی است ولی وقتی به بازی‌ها نگاه کنید متوجه می‌شوید که حق یوونتوس در این بازی شکست نبوده".

 

آلگری در ادامه‌ی گفتگو با اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" ما امروز این فرصت را داشتیم که زودتر از موعد صدرنشینی مان در گروه را قطعی کنیم. به هر حال به تیمم به خاطر عملکرد خوب‌شان تبریک می‌گویم ولی بازی خوب، بدون نتیجه ارزش چندانی ندارد. گل کریستیانو رونالدو فوق‌العاده بود. ولی ما فرصتهای خیلی زیادی داشتیم. اگر از فرصتها استفاده می‌کردیم در همان نیمه‌ی اول باید سه یا چهار گل به حریف می‌زدیم. در فوتبال هم برد هست و هم باخت ولی خبر خوب برای ما این است که در بازی‌ای باختیم که برایمان کم‌اهمیت‌ترین بازی بود".

 

دیدگاه‌ها