کد خبر : 1567112 | 17 آبان 1397 ساعت 13:11 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف رئیس بایرن در آستانه‌ی دیدار با دورتموند

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در آستانه‌ی دیدار بایرن و دورتموند که در آلمان به کلاسیکر معروف است مدعی شد بایرن امسال به عنوان تیم ضعیف‌تر قدم به این دربی می‌گذارد.

اعتراف رئیس بایرن در آستانه‌ی دیدار با دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، دو غول بزرگ فوتبال آلمان روز شنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که دورتموند در فصل جاری بوندس‌لیگا تا کنون بدون شکست بوده و در آستانه‌ی دیدار بزرگ دو تیم که در ورزشگاه خانگی‌اش، سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد با چهار امتیاز اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگا است.

 

هوینس گفت با توجه به شروع درخشان فصل توسط دورتموند، بایرن بعد از مدتها به عنوان تیم ضعیف‌تر در یک کلاسیکر به مصاف این تیم خواهد رفت.

 

1344650

 

هوینس بعد از پیروزی 2-0 بایرن بر آ ا ک آتن در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:" هیچ تیمی نمی‌تواند به دورتموند سفر کند و بگوید برای گرفتن سه امتیاز آمده. دورتموند امسال فصل فوق‌العاده‌ای داشته و در این هیچ شکی نیست. ما به عنوان تیم قوی‌تر و تیمی که شانس بیشتری برای پیروزی دارد به دورتموند نخواهیم رفت بلکه حکم تیم ضعیف‌تر را خواهیم داشت. آنهم برای اولین بار بعد از سالهای بسیار. پس باید حواس‌مان را جمع کنیم که بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم. در نهایت هم باید صبر کنیم و ببینیم در جریان بازی چه اتفاقاتی می‌افتد و نتیجه چه می‌شود".

 

رابرت لواندوفسکی با دو گلی که در آلیانز آرنا به آ ا ک آتن زد باعث شد از سنگینی فشارهایی که بار دیگر بر نیکو کوواچ وارد شده است اندکی کاسته شود. هوینس در مصاحبه‌ی خود از هواداران خواست صبر پیشه کنند. هوینس اما از رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت:" اینقدر منفی نباشید. فصل تازه شروع شده است. ما تیمی داریم که دوران گذار را پشت سر می‌گذارد با مربی جوانی که باید خودش را با شرایط باشگاه سازگار کند. پس باید صبور باشید".

 

هوینس وقتی پیکان انتقاد را به سمت رسانه‌ها گرفت، گفت:" شما چهار هفته پیش همه با هم ناله می‌کردید و می‌گفتید بوندس‌لیگا خسته‌کننده شده. حالا که می‌بینید بوندس‌لیگا دیگر خسته‌کننده نیست بلکه خیلی هم هیجان‌انگیز شده باز هم راضی نمی‌شوید. بالاخره باید با هم صحبت کنید و به نتیجه برسید که واقعا چه می‌خواهید. شرایطی که ضعف مقطعی بایرن بوجود آورده که به نفع شما است".

 

دیدگاه‌ها