کد خبر : 1567115 | 17 آبان 1397 ساعت 13:27 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

امید سینگ: جواد نکونام یک برند است

هیچ بازیکنی دوست ندارد که مصدوم شود. متاسفانه مصدومیت من در ابتدای فصل خیلی از برنامه هایی که داشتم را خراب کرد و نتوانستم به تیم کمک کنم.

امید سینگ: جواد نکونام یک برند است

امید سینگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص شرایط نساجی و آمادگی این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط نساجی خوب است اما به هرحال هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد. با این حال تا اینجای لیگ کمی بدشانس بودیم و در بعضی از مسابقات هم از ناحیه داوری خیلی آسیب دیدیم. هرچند که هواداران پرشوری که در کنارمان داریم برای نساجی یک نعمت هستند و سرمایه کلان ما به حساب می آیند. شک نداشته باشید اوضاع بهتر خواهد شد و نساجی به جایگاه بهتر در بالاهای جدول خواهد رسید.


وی افزود: به هرحال این مسائل در فوتبال طبیعی است و همان طور که می بینید از نیمه تا بالای جدول امتیازات به یکدیگر نزدیک است و در همین بازی این هفته با برد زمین را ترک کنیم تا رتبه هشتم یا نهم جدول بالا خواهیم آمد. تا هفته چهاردهم و پانزدهم لیگ هیچ چیز مشخص نیست و جایگاه تیم ها واقعی نیست. مطمئن باشید نساجی با نکونام که در این مدت کم فعالیت مربیگری اش نشان داده چه قابلیت ها و اطلاعات خوبی دارد و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و مطمئن هستم با حمایتی که باشگاه و هواداران از او دارند این امر محقق می شود.

 

امید سینگ با اشاره به فاکتورهایی که او را از کار کردن در فوتبال اروپا به همکاری با جواد نکونام در نساجی کشاند، گفت: کار کردن با آقا جواد یک چالش خوب برای من بود و با اینکه پیشنهادهای زیادی داشتم و حتی این شانس برای من به وجود آمد که در اروپا توپ بزنم اما در نهایت تصمیم گرفتم به نساجی بیایم.


وی ادامه داد: دلیل این انتخاب من هم کاملا مشخص بود چون قرار شد با کسی کار کنم که در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده و تفکرات او به تفکرات فوتبال اروپا بسیار نزدیک است و همین شد که کار کردن با آقاجواد را انتخاب کردم که به نظرم یک برند است و از این انتخاب کاملا راضی و خوشحال هستم. شرایط تمرینی ما عالی است و نکونام یکی از معدود مربیانی است که اینقدر سخکوش و پرتلاش کار را با عشق جلو می برد. مدام در حال مطالعه است و عاشقانه زودتر از همه به تمرینات می آید و دیرتر از همه دفتر کارش را ترک می کند. بعد از اینکه بازیکنان می روند همه ما شاهد هستیم او در دفتر کارش برنامه تمرینی فردا را آماده می کند و یا اینکه بازی های هفته بعد تیم مان را آنالیز می کند.


هافبک نساجی قائمشهر که از شرایط خودش راضی است و معتقد است رفته رفته بعد از سپری کردن دوران مصدومیت وضعیت بهتری پیدا می کند درباره روند روبه رشدی که بعد از رهایی از مصدومیت پیدا کرده است، گفت: هیچ بازیکنی دوست ندارد که مصدوم شود. متاسفانه مصدومیت من در ابتدای فصل خیلی از برنامه هایی که داشتم را خراب کرد و نتوانستم به تیم کمک کنم.
وی ادامه داد: امید به خدا الان شرایط خوبی دارم و در کنار تدابیر آقاجواد و تلاش بچه ها و کادرفنی و همچنین هواداران قطعا نساجی را به جایگاه اصلی خودش می رسانیم. مطمئن باشید من هم در این مسیر هر کمکی که از دستم بربیاید برای نساجی انجام خواهم داد تا بتوانم مزد این همه محبتی که به من در تیم و از سوی هواداران شده است را به بهترین شکل بدهم.


امید سینگ بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم درخصوص هواداران نساجی و مقایسه آنها با هواداران جمی اظهار داشت: هواداران جم هم سال گذشته خیلی به من لطف داشتند و واقعا آنها هم خیلی تیم شان را دوست دارند و همیشه در جهت موفقیت تیم کار را پیش می برند. هواداران نساجی هم واقعا پرشور و دوست داشتنی و با صفا هستند و هیچ وقت به جز موفقیت تیم به هیچ مورد حاشیه ای فکر نمی کنند که از این حیث بدون شک الگو هستند.


وی افزود: قشنگی فوتبال و علاقه همه سرمایه گذاران دولتی و خصوصی در فوتبال به خاطر همین جذابیت های آن است که بخشی از آن هواداران هستند. این حمایت ها می طلبد که تلاش مان را بیشتر کنیم و برای این مردم و این هواداران نساجی قائمشهر که واقعا بی نظیر هستند بهترین ها را کسب کنیم. هیچ کجای دنیا چنین هوادارانی ندارد که از دقیقه یک تا 90 تیم شان را تشویق کنند و مطمئن باشید هدف مان تک رقمی کردن رتبه امسال نساجی است. حمایت و صبوری هواداران و بودن شان کنار تیم انرژی مان را بیشتر می کند تا بتوانیم سال های بعد حتی این تیم پرپتانسیل را مدعی حضور در آسیا کنیم.

 

دیدگاه‌ها