کد خبر : 1567299 | 18 آبان 1397 ساعت 11:47 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیکو؛ حسرت قهرمانی آسیا مثل جام جهانی؟ (عکس)

پرسپولیسی ها امیدوارند همانطور که زیکو از قهرمانی در جام جهانی بازماند، دستش از لمس جام آسیا نیز باز بماند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سال های دور تیم ملی برزیل از سال ها قبل در ژاپن حضور دارد و در تیم کاشیما آنتلرز و تیم ملی ژاپن فعالیت هایش را به عنوان بازیکن، مربی و حالا مدیر افتخاری ادامه می دهد. او که سابقه بازی در بزرگترین تیم های برزیل را داشته و روزگاری مرد اول میدان بازی های تیم ملی هم بود، حالا امیدوار است به یکی از حسرت هایش پایان دهد و لیگ قهرمانان آسیا را با کاشیما فتح کند.

 

زیکو در جام های جهانی 78، 82 و 86 حضور داشت اما نتوانست با برزیل به قهرمانی جهان برسد. این بدون شک بزرگترین حسرت اسطوره برزیلی است چرا که سلسائو تاکنون بیش از تمام تیم های جهان موفق به قهرمانی در جام جهانی شده و این که زیکو نتوانسته در هیچ یک از 5 قهرمانی سهمی داشته باشد، برای او ناراحت کننده است.

 

1352719

 

حالا پرسپولیسی ها امیدوارند با رقم زدن بردی پرگل در بازی شنبه، اجازه ندهند هافبک هجومی سابق تیم فلامینگو به جام قهرمانی آسیا برسد. در بازی رفت جام قهرمانی با دستان این اسطوره وارد زمین شد و حالا خودش هم به تهران آمده تا در صورت قهرمانی کاشیما در جشن قهرمانی حضور داشته باشد.

 

زیکو 13 سال پیش با تیم ملی ژاپن به تهران آمد تا برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی قرار بگیرد که آن بازی با پیروزی 2 گله ایران با گل های وحید هاشمیان خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها