کد خبر : 1567323 | 18 آبان 1397 ساعت 12:13 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوید سیلوا: دربی منچستر فرصتی برای هواداران است

داوید سیلوا، هافبک منچسترسیتی معتقد است که دربی منچستر فرصتی است تا هواداران، قسمت قرمز شهر که هوادار یونایتد هستند را آبی کنند.

داوید سیلوا: دربی منچستر فرصتی برای هواداران است

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. فرم خوب سیتی باعث شده تا آنها برای این دیدار، شانس پیروزی بیشتری داشته باشند، هر چند در آن سو یونایتد نیز در فرم خوبی قرار دارد. سیلوا که 3 گل و 2 پاس گل تا به اینجا لیگ به ثبت رسانده، معتقد است که این دیدار فرصتی برای هواداران تیمش است.

 

 

1328679

 

 

او گفت:" هر دربی شرایط متفاوتی دارد، درست مثل هر فصل که متفاوت است. بدون توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول می‌توان به این موضوع توجه کرد.  فصل قبل دیدید که در ورزشگاه ما چه اتفاقاتی رخ داد و ما در الدترافورد نیز توانستیم به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم رتبه ما در جدول لیگ تاثیری در این موضوع ندارد. مطمئنا این دیدار اهمیت فراوانی خواهد داشت. ما از اهمیت دربی آگاه هستیم و برای کسانی که حضور در این بازی را تجربه کرده اند، چه بازیکنان، چه هواداران و چه باشگاه، به خصوص هواداران سیتی، فرصت خیلی خوبی است که در صورت پیروزی ما، قسمت قرمز شهر را آبی کنند."

دیدگاه‌ها