کد خبر : 1567370 | 18 آبان 1397 ساعت 17:17 | 127.3K بازدید | 0 دیدگاه

خط آتش تبریزی‌ها رحم نکرد

تراکتورسازی 4 -ذوب‌آهن 1؛ آتش‌بازی اروین در 7 دقیقه

تراکتوری ها در حالی که نیمه اول را به حریف واگذار کرده بودند در نیمه دوم موفق شدند با حملات دامنه دار خود چهار بار دروازه حریف را باز کنند.

تراکتورسازی 4 -ذوب‌آهن 1؛ آتش‌بازی اروین در 7 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان در دوازدهمین دیدار خود در لیگ هجدهم، امروز با ذوب آهنی ها روبرو شدند و در نهایت موفق شدند به 3 امتیاز شیرین دست پیدا کنند. آنها در پایان نیمه اول بازی را با یک گل به حریف خود واگذار کردند اما در نیمه دوم و با حضور لی اروین، حملات همه جانبه خود را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در نهایت با چهار گل ذوب آهنی ها را در هم کوبیدند. 
   
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

هفته دوازدهم لیک هجدهم، جمعه 18/08/97، ساعت 15:45، ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: محمدحسین زاهدی فر          کمک ها: بابک داوری، مهدی عالیقدر

 

تراکتورسازی:

 

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمدطیبی، احسان‌حاج‌صفی، محمدرضا‌مهدی‌زاده، علی‌طاهران(53 - اروین)، مهدی‌مهدی‌پور، یوکیا سوگیتا(84 - حامد حسینعلی زاده)، مسعودشجاعی، دانیال‌اسماعیلی‌فر(72 - احسان پهلوان)، آنتونی‌استوکس


سرمربی: محمد تقوی

 

1352822

 

ذوب آهن:

 

رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی(62 وحید محمدزاده)، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، زبیر نیک نفس(68 ادی ارناندز)، محمدرضا حسینی، ماریون (68 محمدرضا عباسی) و ارسلان مطهری


سرمربی: امید نمازی

 

1352820

 

کارت زرد:


میلاد فخرالدینی(3) هادی محمدی(57) از ذوب آهن

 

شرح گل ها:

 

تراکتورسازی 0 ذوب آهن 1 (دقیقه 26، محسن مسلمان): حرکت تند و تیز مطهری پشت محوطه جریمه یک خطا برای این تیم به همراه داشت. محسن مسلمان پشت این ضربه قرار گرفت و توانست به زیبایی دروازه تراکتوری ها را باز کند.

 

تراکتورسازی 1 ذوب آهن 1 (دقیقه 57، لی اروین): گلزن تراکتوری ها تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد پاس کات بک استوکس را در یک موقعیت تک به تک با مظاهری به گل تبدیل کند.

 

تراکتورسازی 3 ذوب آهن 1(دقیقه 62، لی اروین): باز هم لی اروین موفق شد دروازه ذوبی ها را باز کند تا او در کمترین زمان ممکن بتواند هت تریک کند و سه بار دروازه تیم مهمان را باز کند. او توانست باز هم با مظاهری تک به تک شود و توانست توپ ریباند را وارد دروازه کند.

 

تراکتورسازی 4 ذوب آهن 1 (دقیقه 75، مسعود شجاعی): کاپیتان تیم ملی هم توانست در این بازی پای خود را به گل باز کند. مسعود شجاعی پس از پاس پهلوان توانست با یک ضربه دقیق دروازه تیم ذوب آهن را برای چهارمین بار باز کند.

 

بهترین بازیکن:

 

هر چند تراکتوری ها در نیمه اول موفق نشدند بازی خوبی برابر حریف خود به نمایش بگذارند اما در نیمه دوم این اتفاق به گونه ای دیگر افتاد و بازیکنان این تیم موفق به برتری برابر حریف شدند. در میان بازیکنان تیم تراکتورسازی لی اروین قطعا مهمترین نفری بود در دیدار امروز به بازی پرداخت. مهاجم گلزن تراکتوری ها پس از ورود به بازی تنها 7 دقیقه زمان می خواست تا هت تریکی تاریخی کند و سه امتیاز شیرین این بازی را در تبریز نگه دارد.

 

دقایق حساس :

 

  • دقیقه 13 – مهمترین خطر این دیدار در این دقیقه اتفاق افتاد و ارسال بلند ذوبی ها با دخالت مدافع تراکتور راهی کرنر شد.
  • دقیقه 13 – ارسال بلند مسلمان موقعیت خوبی برای ذوبی ها ایجاد کرد که ضربه سر مهاجم ذوبی ها توسط مدافع تراکتوری ها دفع شد.
  • دقیقه 18 – شوت دیدنی دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع مظاهری مهار شد.
  • دقیقه 38 – ارسال ذوبی ها از  جناح راست با ضربه آکروباتیک ماریون دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

  • دقیقه 39 – شوت سنگین اسماعیلی فر از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

  • دقیقه 48 – اولین حمله این دیدار در نیمه دوم توسط ذوبی ها صورت گرفت اما این توپ راهی به دروازه تیم میزبان نیافت.

  • دقیقه 52 – ارسال خطرناک سرخ پوشان روی دروازه ذوبی ها چیزی نمانده بود تا موقعیت گلزنی برای این تیم به وجود بیاید اما پرواز مظاهری روی سر بازیکنان این تیم این خطر را هم دور کرد.

  • دقیقه 87 – یک موقعیت دیگر چیزی نمانده بود تا دروازه ذوبی ها را برای پنجمین بار باز کند اما گلر ملی پوش این تیم توانست موقعیت خطرناک حریف را در حالتی تک به تک مهار کند.

  • دقیقه 1+90 – شوت از راه دور ارناندز دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما فروزان توانست این تیم توپ را مهار کند.

 

 

حاشیه ها:

 

* هواداران تبریزی فراوانی از این دیدار استقبال کردند به طوریکه حضور هواداران تیم تراکتورسازی در این دیدار را می توان یکی از پرهوادارترین بازی های لیگ هجدهم محسوب کرد.

*مصدومیت اشکان دژاگه باعث شد تا وی در ترکیب این تیم حضور نداشته باشد تا همچنان دو کاپیتان دیگر تیم ملی در ترکیب تراکتوری ها حضور داشته باشند.

* ارسلان مطهری در این بازی برای اولین بار در ترکیب ذوب آهن حضور یافت.

* بازیکنان فراوانی از دو تیم پیش از این پیراهن تیم روبرو را به تن داشتند.

* مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر در ترکیب اصلی و احسان پهلوان در نیمکت، تراکتوری هایی هستند که پیش از این در عضویت تیم ذوب آهن بودند.

* هادی محمدی، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری و میلاد فخرالدینی از تیم ذوب آهن نیز پیش از این برای تراکتوری ها به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها