کد خبر : 1567423 | 18 آبان 1397 ساعت 17:19 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

2 غایب بزرگ در فهرست جدید تیم ملی آلمان

مارک آندره تراشتگن و ژروم بواتنگ از لیست تیم ملی آلمان برای بازی های لیگ ملت های اروپا خط خوردند.

2 غایب بزرگ در فهرست جدید تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آلمان نام 24 بازیکن را برای 2 بازی بعدی ژرمن ها مقابل هلند در لیگ ملت های اروپا و دیدار دوستانه برابر روسیه منتشر کرد که در آن اثری از نام های مارک آندره تراشتگن و ژروم بواتنگ به چشم نمی خورد. اخبار حاکی از آن است که دلیل غیبت تراشتگن مصدویت از ناحیه شانه بوده و برند لنو گلر آرسنال جانشین وی شده اما بواتنگ جلسه ای با یوواخیم لوو داشته و طرفین به این نتیجه رسیده اند که وی در فهرست غایب باشد.

 

1352891

 

بواتنگ در این رابطه در صفحه خود نوشت: "پس از گفتگوی بسیار خوب و آرام با مربی تیم ملی، نتیجه گرفتیم که پس از یک سال سخت، من از 2 بازی بعدی تیم ملی معاف شده و در مونیخ تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کنم. به امید موفقیت آلمان در برابر روسیه و هلند و با تشکر از مربی تیم ملی."

 

یوواخیم لوو نیز در این رابطه گفت: "بعد از صحبت با بواتنگ متقاعد شدم او نیاز به استراحت دارد. به خود بواتنگ نیز گفتم در پست او جانشین های زیادی خصوصا چند بازیکن جوان داریم اما آنها باید برای رسیدن به سطح بواتنگ خودشان را ثابت کنند."

 

فهرست دعوت شدگان به شرح زیر است:

 

دروازه بانان: برند لنو، مانوئل نویر، کوین تراپ

مدافعان: ماتیاس گینتر، جوناس هکتور، مت هوملس، تیلو کرهر، جاشوا کیمیچ، آنتونیو رودیگر، نیکو شولز، نیکلاس سوله، جاناتان تاه

هافبک ها: جولیان برانت، جولیان دراکسر، سرژ گنابری، لئون گورتسکا، کای هاورتز، تونی کروس، مارکو رویس، سباستین رودی، لروی سانه

مهاجمان: توماس مولر، مارک اوث، تیمو ورنر

دیدگاه‌ها