کد خبر : 1567508 | 18 آبان 1397 ساعت 20:52 | 122.8K بازدید | 286 دیدگاه

در آستانه بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

پیش‌بینی کنید: کدام تیم می برد؟ کدام تیم جام می برد؟

نتیجه مورد نظرتان و آرزویتان از بازی فردا چیست ؟ حتی اگر هوادار تیم سرخ نیستید و جام بردن پرسپولیس خوشحال تان نمی کند ، حس و پیش بینی تان را پای این مطلی کامنت کنید.

پیش‌بینی کنید: کدام تیم می برد؟ کدام تیم جام می برد؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می شود. در این باره که چه تیمی برنده بازی برگشت می شود و کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد، پیش بینی های متنوعی صورت گرفته است.


پرسپولیس ایران فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می کند. دو تیم هفته گذشته در ژاپن با هم روبرو شدند که تیم میزبان توانست با 2 گل پرسپولیس را شکست دهد. حالا کار به بازی برگشت در تهران رسیده و این تنها فرصت سرخپوشان ایران است که قهرمانی را از چنگ حریف خود خارج کنند و اولین قهرمان ایرانی لیگ قهرمانان و سومین تیم قهرمان ایرانی در تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا شوند. با این حال شکست بازی رفت و البته استفاده تیم حریف از بازیکنان حرفه ای باعث می شود که کار برای تیم پرسپولیس بسیار سخت باشد.

 

 

1352990

 

1352991

 

 

1352973

 


در هر حال این فینال بسیار حساس در ورزشگاه بسیار تغییر کرده ی آزادی پیش روی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس قرار دارد و تا فردا شب تکلیف رقابت های آسیایی سال 2018 مشخص می شود.


امروز هم مطابق رسم موجود، برانکو ایوانکوویچ و گو اویوا سرمربیان دو تیم پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی به سراغ جام قهرمانی آسیا رفتند و با آن عکس یادگاری انداختند.

 

حالا که بازار پیش بینی های آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا در همه جا داغ شده، شما مخاطبان محترم سایت ورزش سه هم صرف نظر از اینکه طرفدار چه تیمی هستید، نتیجه این بازی را پیش بینی کنید و بگویید کدام تیم قهرمان این دوره از رقابت ها می شود.

دیدگاه‌ها