کد خبر : 1567652 | 19 آبان 1397 ساعت 13:32 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: گلم به سیتی بهترین لحظه فوتبالم بود

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد معتقد است که گلی که برای این تیم در دربی شهر منچستر مقابل سیتی به ثمر رسانده، بهترین لحظه دوران فوتبالش بوده است.

راشفورد: گلم به سیتی بهترین لحظه فوتبالم بود

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم انگلیسی تا به حال قهرمان جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا شده و در دو رقابت بزرگ یعنی جام جهانی و یورو برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است. او در فصل 16-2015 به تیم اصلی یونایتد رسید و در کمتر از یک ماه پس از حضورش در ترکیب این تیم موفق شد در دربی منچستر مقابل سیتی گلزنی کند و حال این لحظه را بهترین لحظه دوران فوتبالش خواند.

 

 

 

1353271

 

 

او گفت:" شخصا زدن گل پیروزی بخش در آن دیدار بهترین لحظه دوران فوتبالم بود. مشخصا بردن جام همیشه هدف ماست ولی باید بگویم از لحاظ انفرادی، بهترین حسی بود که تجربه کردم. دربی ها همیشه برای من دشوار هستند ولی فکر می‌کنم بازی‌هایی هستند که در آنها بیشترین چیز را یاد می‌گیرید. بازی‌هایی هست که شما می‌توانید 3-0 یا 4-0 پیروز شوید و همه خوشحال باشند ولی از خود بازی چه یاد گرفته اید؟ البته از هر بازی می‌توان چیزهایی یاد گرفت و از نتیجه خوشحال بود ولی بازی‌هایی هستند که شما 1-0 می‌برید یا 1-1 مساوی می‌کنید، وقتی که بازی نزدیکتر است و چیزی که از این بازی ها یاد می‌گیرید را در دیدارهای بعدی استفاده می‌کنید. بازی‌هایی هستند که من عاشق حضور در آنها ام."

دیدگاه‌ها