کد خبر : 1567662 | 19 آبان 1397 ساعت 14:56 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کری از راه دور مارادونا برای هواداران ریورپلات

بازی رفت فینال جام لیبرتادورس، امشب به میزبانی بوکا برگزار خواهد شد و دیگو مارادونا از راه دور برای تیم محبوبش بوکا، آرزوی موفقیت کرد.

کری از راه دور مارادونا برای هواداران ریورپلات

به گزارش "ورزش سه"، بوکا و ریور برای اولین بار در تاریخ، برگزارکننده فینال مهمترین رقابت باشگاهی در سطح آمریکای لاتین هستند. دیداری که از روزها پیش همه منتظر شروعش هستند.

مارادونا که تیم او دورادو نیز امشب یک بازی حساس پیش رو دارد، دربی را از مکزیک تماشا خواهد کرد.

 

 

1353292

 

 

مارادونا که اسطوره باشگاه بوکاجونیورز است و با پیراهن همین تیم از فوتبال خداحافظی کرد، در آستانه این بازی به نشریه OLE گفت:« ریور با مربیگری گایاردو به تیمی قدرتمند تبدیل شده ولی او امشب محروم است. بوکا بوکا است و پادشاه جام ها. ما به بازی در فینال عادت داریم و با آماده بودن بازیکنانی چون بندتو، شانس اول پیروزی محسوب می شویم. هیچکس به قهرمانی ریور امید نداشته باشد؛ چرا که بوکا در فینال ها به تیمی متفاوت تبدیل می شود.»

 

اسطوره ادامه داد:« غیبت گایاردو و نبود او روی نیمکت، تاثیر مستقیمی روی ریور خواهد گذاشت. حضور مربی در کنار زمین بسیار مهم است و این فاکتور مهمی در بازی امشب خواهد بود. امشب ما(دورادو) نیز یک بازی مهم پیش رو داریم و مطمئنم که دو برد را همزمان جشن خواهم گرفت. برد دورادو و پیروزی بوکا در فینال.»

 

 

دیدگاه‌ها