کد خبر : 1567692 | 19 آبان 1397 ساعت 16:44 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری؛ از نیمکت نشینی تا کاپیتانی سپاهان

حسن جعفری روز گذشته برای چهارمین مرتبه در این فصل فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد و با غیبت مهدی کیانی بازوبند را هم بر بازو بست.

جعفری؛ از نیمکت نشینی تا کاپیتانی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، حضور محمد ایران پوریان در سپاهان سبب شد تا حسن جعفری که فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت طلایی پوشان بود، تا هفته هشتم و دیدار برابر نساجی مازندران به ترکیب اصلی تیم نرسد و تنها چند دقیقه در هفته ششم مقابل پارس جنوبی جم به عنوان یار جانشین وارد زمین شد.


مصدومیت ایران پوریان اما سبب شد تا حسن جعفری فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کند و او روز گذشته برای چهارمین مرتبه در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت.


پیروزی سپاهان در سه دیدار لیگ برتری مقابل نساجی مازندران، استقلال تهران و سایپا که هر سه حریفان بسیار سرسختی بودند و همینطور برتری مقابل مس کرمان در جام حذفی، نشان می دهد که جعفری به خوبی توانسته جای ایران پوریان که او هم تا هفته هفتم بسیار خوب کار کرده بود را پر کند.


روز گذشته و برتری مقابل سایپا برای جعفری با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی در غیاب مهدی کیانی ویژه تر هم بود و مدافع راست سپاهان اگر خوش شانس تر بود، می توانست پاس گل اول بازی را هم به نام خود ثبت کند؛ که البته توپ پس از ارسال او و سردرگمی مدافعین سایپا در دوئل هوایی با استنلی کی روش روی زمین افتاد و سپس مهاجم برزیلی توپ را به گل تبدیل کرد تا از لحاظ آماری پاس گل به نام جعفری ثبت نشود ولی او نقشی پررنگ در ثبت گل اول سپاهانی ها در مقابل سایپا هم داشت تا با امیدواری بیشتری به فصل پیش رو نگاه کند؛ فصلی که با نیمکت نشینی برای او آغاز شد و حالا روزهای شیرینی برایش در پیش داشته است.

 

دیدگاه‌ها