کد خبر : 1567835 | 19 آبان 1397 ساعت 23:21 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل جنجالی، پایان کوواچ در بایرن رقم می زند؟

دورتموند با گل آفساید فاتح درکلاسیکر شد؟ (عکس)

گل پاکو آلکاسر در دقیقه 73 پیروزی دورتموند مقابل بایرن را رقم زد؛ گلی که به نظر می رسد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

دورتموند با گل آفساید فاتح درکلاسیکر شد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که این فصل به روزهای اوج برگشته، امشب موفق شد در دیداری تماشایی، با نتیجه 3-2 بایرن مونیخ را شکست بدهد؛ آن هم در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتاد. روبرت لواندوفسکی دو بار با ضربه های سر، دروازه تیم سابقش را باز کرد اما دو گل از مارکو رویس، که اولی از روی نقطه پنالتی و دومی با یک ضربه تماشایی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید، کار را به تساوی کشید.

ولی لحظه سرنوشت ساز در دقیقه 73 رقم خورد. بازیکنان بایرن که می خواستند برای بار سوم، به گل برسند، پیش کشیدند و اسیر ضدحمله دورتموند شدند. اکسل ویتسل که در سمت راست زمین خودی صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عمق، آلکاسر را راهی دروازه بایرن کرد. در حالی که خاوی مارتینز تا لحظه آخر، گام به گام با مهاجم اسپانیایی دورتموند پیش رفت، در نهایت این آلکاسر بود که با یک ضربه دقیق، توپ را از روی بدن مانوئل نویر، به گوشه دروازه فرستاد.

اما لحظه بحث برانگیز، چند متر عقب تر اتفاق افتاده بود. زمانی که آلکاسر برای رسیدن به پای ویتسل، استارت زد. او از داخل زمین بایرن حرکتش را آغاز کرد و آنطور که در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسید، کمی جلوتر از ژروم بواتنگ قرار داشت.

اما به هر حال کمک داور این موقعیت آفساید تشخیص نداد و بایرن با همین گل، بازی را به دورتموند واگذار کرد. نتیجه ای که مطمئنا روی آینده نیکو کوواچ تاثیر زیادی خواهد داشت. او که برای سر و سامان دادن به وضعیت بایرن، از آینتراخت فرانکفورت به آلیانس آره نا رفته بود، ممکن است در پایان این هفته، تیم سابقش را در جدول، بالاتر از بایرن ببیند؛ اتفاقی که می تواند مدیران بایرن را به اخراج او متقاعد کند.  

 

 

1353584

 

1353594

 

1353583

 

1353604

دیدگاه‌ها