کد خبر : 1567958 | 20 آبان 1397 ساعت 13:32 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

10 عکس برگزیده از حضور دختران در ورزشگاه آزادی

تجربه حضور در ورزشگاه برای زنان تکرار می‌شود؟

درهای ورزشگاه آزادی برای زنان باز شده، سوال کلیدی اما اینجا است که آیا این حضور ادامه دار خواهد بود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اگرچه برای نماینده ایران در قاره کهن جام قهرمانی به همراه نداشت اما میراث هایی را به جا گذاشت که می تواند به سود فوتبال باشد. یکی از این مسائل حضور زنان در ورزشگاه آزادی بود که حتی اگر گزینشی هم بوده باشد، اتفاق مثبتی تلقی می شود.


از آنجایی که حضور زنان در ورزشگاه ها یکی از الزام های فیفا و ای اف سی برای هر کشوری است، مسئولان فدراسیون فوتبال چاره ای نداشتند جز اینکه در جریان بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تعدادی از زنان را به ورزشگاه راه بدهند. روز گذشته این اتفاق رخ داد و یک جایگاه از آزادی به زنان اختصاص یافت. همچنین تعدادی از زنان خبرنگار هم به ورزشگاه رفتند تا این طلسم شکسته شود. اکنون به نظر می رسد فضا برای حضور عموم زنان در ورزشگاه ها فراهم شده و حداقل در آزادی با توجه به جدا شدن ورودی ها، سرویس های بهداشتی و ... شرایط مهیای خانوادگی ماندن فضای ورزشگاه است.


حالا همه امیدوارند در شرایطی که حضور زنان در ورزشگاه بدون هیچ مشکلی صورت پذیرفته این حضور ادامه دار باشد ودر آینده نیز شاهد این باشیم که زنان ایرانی بتوانند آزادانه برای تماشای مسابقات داخلی هم به ورزشگاه بروند و به تشویق تیم های محبوب شان بپردازند. اتفاقی که هنوز درباره اش اعلام رسمی انجام نشده و باید دید طی روزهای آینده چه تصمیماتی درباره این مساله گرفته می شود.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها