کد خبر : 1567969 | 20 آبان 1397 ساعت 14:05 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمانی که اشک جنگجوها دردناک‌تر است (عکس)

هافبک جنگنده پرسپولیس هم در صف بازیکنان گریان این تیم پس از دیدار فینال آسیا مقابل کاشیما قرار داشت.

زمانی که اشک جنگجوها دردناک‌تر است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یک دوره تجربه موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و این تیم عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد. پس از پایان بازی هواداران پرسپولیس که می خواستند از این عملکرد تیمشان در شرایط سخت یک سال گذشته تشکر کنند، سرمربی و کاپیتان سرخ ها را صدا زدند و از مجموعه تیم خواستند که در ورزشگاه دور افتخار بزنند.

 

در این لحظات بود که ناراحتی بازیکنان پرسپولیس را به شکل اشک و گریه در صورت آنها می شد دید. بازیکنان مختلفی سعی کردند احساسات خود را کنترل کنند اما برخی هم با صورت گریان مقابل جایگاه های هواداران حاضر شدند.

 

یکی از چهره های اشک آلود پرسپولیس در شب تلخ آزادی، کمال کامیابی نیا بود. بازیکنی که یکی از جنگنده ترین سربازان پرسپولیس در طول چند سال اخیر بوده و سابقه زدن گل های حساسی هم برای این تیم دارد، دیشب نتوانست کاری برای جبران باخت بازی رفت کند و حریف هافبک های قلدر کاشیما نشد.

 

 

کامیابی نیا حتی گل حساسی به سایپا در لیگ زد که می توانست روحیه بخش برای بازی های فینال آسیا باشد ولی در نهایت تقدیر اینطور رقم خورد که تیم حرفه ای کاشیما قهرمانی را به دست آورد و بازیکنان پرسپولیس با روی گریان لیگ قهرمانان را به پایان برسانند.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها