کد خبر : 1567979 | 20 آبان 1397 ساعت 14:29 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل 90 دقیقه پرسپولیس با تیم داوری و کاشیما! (عکس)

سرخپوشان پایتخت در طول مسابقه تقابل های بسیاری با داور مسابقه و همچنین بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز داشتند.

دوئل 90 دقیقه پرسپولیس با تیم داوری و کاشیما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ شب گذشته در حمایت 100 هزار هوادار پای به میدان گذاشتند و این در حالی بود که برای پیروزی به 2 گل احتیاج داشتند. از همان ابتدا کاشیما عقب نشست و پرسپولیسی ها هجومی ظاهر شدند اما توقف های بسیار در طول بازی، اتلاف وقت توسط کاشیمایی ها و همچنین تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری باعث شد تا دوئل های زیادی بین بازیکنان پرسپولیس با بازیکنان تیم حریف و همچنین داوران رقم بخورد.

 

1353777

 

یکی از مهم ترین درگیری ها در لحظه ای بود که شجاع خلیل زاده روی زمین افتاد اما هیروکی آبه بازیکن جوان کاشیما آنتلرز بازی را ادامه داد و به جای رعایت فیرپلی، تلاش کرد تا از جای خالی دفاع راست پرسپولیس استفاده کند. این توپ در نهایت به ضربه کرنر تبدیل شد اما پس از آن بازیکنان تیم پرسپولیس نسبت به حرکت بازیکن تیم کاشیما آنتلرز ژاپن اعتراض کردند و اعتقاد داشتند این هافبک چپ 19 ساله باید توپ را به بیرون می زد.

 

1353782

 

در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس جلو آمد و سعی کرد تا بازیکنان را از هم جدا کند اما این پایان کار نبود. وقتی سرجینیو می خواست کرنر را بزند، درگیری هایی در محوطه جریمه به وجود آمد و احمد الکاف کمال کامیابی نیا را فراخواند و هافبک دفاعی پرسپولیس نیز این چنین از داور عمانی خواست تا بینش درستی به اتفاقات داشته باشد.

 

1353783

 

چند دقیقه بعد هم شجاع خلیل زاده در دوئل با آبه سعی کرد انتقام عدم رعایت بازی جوانمردانه را بگیرد. البته شجاع درطول این مسابقه برعکس بازی رفت رفتار بسیار خوبی داشت و تقریبا در هیچ صحنه درگیری حضور فعالی نداشت و با کنترل اعصاب و رفتار خود، به تیمش کمک کرد.

 

1353780

 

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس تلاش می کرد در صحنه های ضد حمله بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز خیلی زود توپ را بدون خطا از حریف ژاپنی بگیرد و بازیسازی را آغاز کند. او تقابل های زیادی با سرجینیو داشت و با تجربه بالایش موفق شد این مهاجم برزیلی و گلزن را از کار بیاندازد.

 

1353784

 

یکی دیگر از صحنه های جالب در نیمه دوم رقم خورد. در دقیقه 74 شایان مصلح وارد محوطه جریمه حریف شد و به زمین خورد و او به همراه دیگر پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما الکاف پنالتی نگرفت تا 80 هزار هوادار و پرسپولیسی ها درون و بیرون زمین خشمگین شوند. بازیکن شماره 22 کاشیما سعی کرد با خنده داستان را پایان دهد و از مصلح خواست به ادامه بازی توجه کند اما شایان واکنش مثبتی به او نداشت و به نوعی گفت که سر به سرش نگذارد!

 

1353778

 

وقتی سیدجلال حسینی به داور پشت دروازه دوم یعنی ادهم محمد ماخادمه از اردن به این شکل اعتراض می کرد، او همچون علیرضا فغانی دستش را روی سینه سیدجلال گذاشت و از او خواست که جلوتر نیاید. فغانی در بازی آلمان و مکزیک چنین حرکتی را در قبال تونی کروس انجام داد.

 

1353784

 

درگیری ها به همین جا ختم نمی شوند. این جا سئونگ هیون دفاع وسط تیم کاشیما آنتلرز به هر نحوی که شده جلوی کمال را گرفت و اجازه نداد هافبک دفاعی تیم پرسپولیس پیش روی کند.

 

1353781

 

1353779

دیدگاه‌ها