کد خبر : 1568012 | 20 آبان 1397 ساعت 17:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار لغزش چلسی و سیتی

لیورپول 2-0 فولام؛ صعود موقت قرمزها به صدر

لیورپول در دیداری برتر موفق شد با دو گل فولام را از پیش رو بردارد و موقتا جای سیتی را در صدر جدول بگیرد.

لیورپول 2-0 فولام؛ صعود موقت قرمزها به صدر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که با امتیازی برابر با چلسی در رده سوم جدول قرار داشت، پس از شکست عجیب در زمین ستاره سرخ، امروز میزبانی از فولام انتهای جدولی را برعهده داشت. فولام پس از یازده بازی تنها 5 امتیاز کسب کرده بود.

 

بازی با حملات لیورپول شروع شد ولی اولین موقعیت جدی بازی دقیقه 15 به دست آمد. یک و دوی عالی صلاح و فیرمینو، مهاجم مصری را در مصاف تک به تک با سرخیو ریکو، گلر اسپانیایی فولام قرار داد ولی در این صحنه دروازه بان عملکرد بهتری داشت.

 

 

1353844

 

 

چند دقیقه بعد بازهم صلاح موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آورد ولی شوت او آرام بود و دروازه بان فولام ان را مهار کرد.

 

دقیقه 24 نزدیک بود روی یک ضدحمله دروازه لیورپول باز شود. پاس تودر میتروویچ به سسنیون او را با آلیسون تک به تک کرد اما شوت پای چپ این بازیکن با اختلافی بسیار اندک از کنار تیر دروازه راهی اوت شد.

 

 

1353843

 

 

کمی بعد شقیری روی پاس مانه در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما ضربه او از کنار دروازه راهی بیرون شد تا بازی همچنان بدون گل باشد.

 

بازی در نیمه اول در حال اتمام بود که فولام به گل رسید. دقیقه 43 روی سانتر از جناح راست، میتروویچ با ضربه سر توپ را وارد دروازه لیورپول کرد اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد. آفسایدی که به نظر صحیح نبود. 

 

آلیسون بلافاصله بازی را شروع کرد و توپ را به آرنولد رساند تا او با یک پاس عمقی صلاح را روانه دروازه فولام کند. ستاره مصری نیز در مصاف تک به تک با ریکو، توپ را وارد دروازه کرد.

 

 

1353842

 

 

دو دقیقه بعد میتروویچ فرصت داشت تا بازی را مساوی کند اما گلر برزیلی لیورپول کار دشواری برای مهار ضربه زمینی ستاره صرب نداشت. نیمه اول با همان یک گل و برتری 75 درصدی لیورپول در مالکیت توپ به اتمام رسید.

 

نیمه دوم نیز با حملات لیورپول شروع شد و این تیم از ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت.

دقیقه 52 قرمزها مزد بازی برتر خود را گرفتند. سانتر رابرتسون از جناح چپ در شرایطی به شقیری رسید که هیچ مدافعی را در کنار خود نمی دید و با یک ضربه سر ضرب پای چپ کار را تمام کرد.

 

 

1353852

 

1353854

 

 

لیورپول پس از گل شقیری نیز دست از حملات خود برنداشت و فولام به نظر می رسید که زور لازم برای ضربه زدن به میزبان را ندارد  عقب نشسته بود.

در ادامه، یک کاشته از آرنولد و شوتی از راه دور همین بازیکن دیگر موقعیت های میزبان برای زدن گل های بیشتر بودند.

 

 

1353845

 

 

دقیقه 89 صلاح روی پاس عمقی مانه قصد داشت با ضربه چیپ توپ را به کنج دروازه بفرستد اما مدافع فولام با دخالت به موقع خود مانع از فروپاشی دروازه برای بار سوم شد.

در نهایت لیورپول این بازی را با برتری 2-0 به اتمام برد و با 30 امتیاز موقتا به صدر جدول رفت.

در نهایت حملات لیورپول 

دیدگاه‌ها