کد خبر : 1568015 | 20 آبان 1397 ساعت 16:45 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین البرز 1 خونه به خونه 0؛

لیگ‌یک/ اولین سه امتیاز مربی نام‌آشنای اکسین

تیم فوتبال اکسین البرز در روزی که محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس را روی نیمکت خود می دید با یک گل تیم خونه به خونه را شکست داد.

لیگ‌یک/ اولین سه امتیاز مربی نام‌آشنای اکسین

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه تا دیروز شرایط مشابهی داشتند؛ فراز کمالوند از اکسین خداحافظی کرده بود و علی نظر محمدی هم روز گذشته استعفای خود را تقدیم کرده بود.


با این حال شب گذشته اعلام شد که مجتبی حسینی هدایت تیم خونه به خونه را در اختیار گرفته و همین موضوع باعث شد تا تیم اکسین با دست بالاتر مقابل تیم بحران زده بابلی وارد زمین شود. با این حال اکسینی ها پس از خداحافظی فراز کمالوند، با محمد نصرتی کار خود را به عنوان مربی بازیکن برای دیدار مقابل خونه به خونه آغاز کرده بودند و امروز هم نصرتی اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی تیم پشت سر گذاشت.


در این مسابقه اکسین نمایش خوبی داشت و خیلی زود در دقیقه 8 به گل رسید. در ادامه شاگردان محمد نصرتی با آرامش بیشتری بازی کردند و با تمرکز در فاز دفاعی موقعیت هایی را هم در به خصوص در لحظات پایانی بازی ترتیب دادند که البته راه به جایی نبرد تا همان یک گل، سه امتیاز را به حساب اکسین البرز که روزهای خوبی را با فراز کمالوند تجربه نمی کرد، واریز شود.


با این نتیجه در پایان هفته دوازدهم اکسین 16 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت ولی در سوی دیگر روزهای تیره و تار فینالیست فصل گذشته جام حذفی ادامه دار شد تا این تیم با 6 امتیاز روزهای سختی در پیش داشته باشد.


مجتبی حسینی که دیروز به عنوان سرمربی اکسین انتخاب شد، امروز روی نیمکت حضور نداشت تا نصرتی هدایت تیم را از لحاظ فنی عهده دار باشد ولی تمرینات این تیم پس از این پیروزی با حضور حسینی و ادامه کار نصرتی دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها