کد خبر : 1568076 | 20 آبان 1397 ساعت 19:40 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تشکر مدیرعامل به مربی جوان تیمش

نصرتی در دومین روز مربیگری عمرش سه امتیاز گرفت

اکسین با مربی جوانش توانست امروز در یک بازی جالب تیم خونه به خونه نایب قهرمان جام حذفی سال گذشته را مغلوب کند و این می تواند به عنوان یک اتفاق مثبت در کارنامه او ثبت شود.

نصرتی در دومین روز مربیگری عمرش سه امتیاز گرفت

به گزارش" ورزش سه" محمد نصرتی دو هفته به عنوان سرمربی تیم اکسین کار کرد و توانست یک مساوی و یک برد به دست بیاورد. نصرتی در شرایطی هدایت تیم اکسین را به عنوان سرمربی موقت در اختیار گرفت که این تیم در 9 بازی قبلی 3 برد ، سه مساوی و سه باخت و دوازده امتیاز به دست آورده بود. اکسین با فرازکمالوند مربی که در لیگ برتر و لیگ یک قبل از این نتایج خیلی خوبی با تیم هایی مثل تراکتورسازی و گسترش فولاد گرفته بود با میانگین 1.33 امتیاز در هر بازی از اکسین استعفا داد اما نصرتی در اولین تجربه مربیگری اش توانست در دوبازی 4 امتیاز و میانگین 2 امتیاز در هر بازی را به نام خودش ثبت کند. ضمن این که او حریفان دشواری مثل ملوان و خونه به خونه را پیش رو داشت. با این وجود اما حمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه اکسین مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد و او از این پس به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می نشیند و محمد نصرتی نیز به عنوان مربی تیم کار خواهد کرد. در همین رابطه مدیرعامل اکسین بعد از برد تیمش پیامی تشکر آمیز را برای مربی جوان تیمش منتشر کرد. او در این پیام گفت:« جا دارد ابتدا از محمد نصرتی بازیکن باتجربه و باارزش و مربی جوان تیم اکسین تشکر کنم. تیم در شرایط حساسی قرار داشت و آقای نصرتی با صحبت هایی که داشتیم برای کمک به تیم روی نیمکت نشست و با کمک همکارانش توانست در این دو هفته نتایج خوبی همراه تیم بگیرد.»


در ادامه پیام مدیرعامل اکسین آمده است:« بازهم از همکاری آقای نصرتی و همکارانش و همچنین بازیکنان تیم اکسین که در زمان تغییراتی که در تیم به وجود آمد با حفظ انسجام تیمی و تلاش بیشتر توانستند شرایط تیم را بهبود ببخشند تا در آینده بتوانیم با تلاش بیشتر به آنچه مدنظرمان هست برسیم. ما با آقای مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم اکسین به توافق رسیدیم و ایشان از فردا تمرینات تیم را زیرنظر خواهند گرفت. »
او در پایان هم گفت:« خوشحالیم که مجموعه با اخلاق تیم اکسین با حضور مجتبی حسینی تکمیل شد. آقای نصرتی در این مدت همکاری لازم را برای موفقیت تیم انجام داده و  برای تیم فداکاری کرد. همانطور که گفتم اکسین مجموعه از افراد کاربلد و با اخلاق است و این باعث افتخار این مجموعه است.»


با توجه به قرارداد اکسین با مجتبی حسینی به عنوان سرمربی به نظر می رسد که محمد نصرتی به عنوان کمک و دستیار او مشغول به کار شود هرچند مدافع سابق تیم ملی کارش را به عنوان بازیکن با این تیم آغاز کرد. باید دید آیا نصرتی برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و به جرگه مربیان پیوسته یا شاید او هنوز هم به بازی کردن تمایل داشته باشد.

دیدگاه‌ها