کد خبر : 1568120 | 20 آبان 1397 ساعت 22:56 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اشتباه کردن مقابل سیتی تاوان دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد معتقد است تیمش شرایط دشوارتری نسبت به سیتی داشته است.

مورینیو: اشتباه کردن مقابل سیتی تاوان دارد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که چهارشنبه شب در خانه یوونتوس به پیروزی رسیده بود، امشب در استادیوم اتحاد با نتیجه 1-3 مغلوب سیتی شد و مورینیو مدعی شد بازیکنانش زیر فشار روانی سنگینی بوده اند.

 

1353988

 

مورینیو گفت: "نمایش بدی ارائه ندادیم اما اشتباهاتی هم داشتیم. ما 2 بازی سنگین خارج از خانه برابر یوونتوس و سیتی داشتیم و اگرچه مشکل امروز ما فیزیکی نبود اما فشار روانی زیادی روی تیم بود و من معتقدم برخی بازیکنانم زیر این فشار بودند.

 

در برابر تیمی مانند منچسترسیتی اگر شما مرتکب اشتباه شوید تاوان سختی خواهید داد و هر 3 گل حریف روی اشتباهات ما به ثمر رسید. ما نباید اینقدر راحت توپ ها را از دست می دادیم و مسئله را نمی توان تقصیر داوید دخیا دانست زیرا ما نباید اینگونه توپ ها را واگذار می کردیم.

 

شکست در دربی همیشه ناراحت کننده است اما بعد از پیروزی چهارشنبه شب در خانه یونایتد ما برای دیدن یونایتد واقعی نیاز به زمان داریم.

 

هر کسی مجبور به پذیرش این واقعیت است که بازی کردن برابر یوونتوس که یکی از بهترین تیم های دنیاست و جدال برابر شاختار و پیروزی با 6 گل در نهایت آرامش 2 مقوله متفاوت است و یونایتد و سیتی در شرایطی متفاوت به این بازی رسیدند. غیبت پل پوگبا؟ اگر ما می توانستیم در 25 دقیقه پایانی از یک مروان فلینی سرحال بهره ببریم شرایط برای حریف خیلی دشوارتر می شد."

دیدگاه‌ها