کد خبر : 1568165 | 21 آبان 1397 ساعت 09:32 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: ایگواین باید خودش را کنترل می‌کرد

جنارو گتوزو، سرمربی میلان معتقد است که گونسالو ایگواین باید احساساتش را کنترل می‌کرد.

گتوزو: ایگواین باید خودش را کنترل می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، ال پیپیتا شب کابوس واری را مقابل تیم سابقش سپری کرد و یک پنالتی را در نیمه اول از دست داد و سپس در نیمه دوم توسط داور اخراج شد. پس از بازی، گتوزو مدعی شد که اگر ایگواین روی احساساتش کنترل بیشتری داشت، در بازی باقی می‌ماند.

 

او گفت:" ما مقابل تیمی باختیم که به وضوح قوی تر از ما بود. من همچنین نمی‌خواهم راجع به کسانی که آنجا نبودند صحبتی کنم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که سالهاست عادت به پیروزی دارد و هر تابستان یک ستاره جدید می‌خرد. کاری را که باید انجام دادیم و در بازی باقی ماندیم تا وقتی که گل دوم را خوردیم ولی یووه نتوانست ما را له کند. دقایقی خوب بازی کردیم.

 

 

1354062

 

 

شاید پنالتی از دست رفته می‌توانست چیزی را تغییر دهد ولی ما مقابل شرایط فیزیکی و سرعت حریف به مشکل خوردیم. در تیم ما پنالتی زن های زیادی هستند و بین خودشان تصمیم گرفتند. او احساس کرد می‌تواند ضربه را بزند، اشتباه کرد و اینطور اتفاقات رخ می‌دهند.

 

امیدوارم ایگواین به خاطر رفتارش با داور عذرخواهی کند. او باید یاد بگیرد بیشتر خودش را کنترل کند. من متوجهم که چقدر فشار بر روی اوست و ممکن است این فشارها شما را دچار شرایط دشواری کند. یووه در سطح بارسلونا و منچسترسیتی است. فکر می‌کنم ما تا پایان جنگیدیم."

دیدگاه‌ها