کد خبر : 1568184 | 21 آبان 1397 ساعت 10:37 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم عجیب؛ فقط یک تیم سقوط می‌کند!

در پایان این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تنها یک تیم به دسته دوم سقوط می کند!

تصمیم عجیب؛ فقط یک تیم سقوط می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است تیم های انتهای جدول روزهای آرامی را در هفته های پیش رو سپری خواهند کرد و حتی این احتمال وجود دارد در هفته های پایانی بی تفاوت بازی کنند و اصلا درک نکنند تا چه حد جدال آنها با تیم های روبرو برای دیگر رقبا حائز اهمیت است.


هم اکنون تیم ملوان در قعر جدول قرار دارد و اگر در هفته های آتی فاصله دیگر تیم های قعرنشین با ملوان زیاد شود این تیم ها خیلی برای فرار از قعر جدول خود را به آب و آتش نخواهند زد و این یعنی بی تفاوت بازی کردن و طبیعتا تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.


گفتنی است بر اساس آئین نامه موجود در پایان هر فصل تیم های اول و دوم لیگ برتری می شوند و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد. از آنجایی که نفت تهران از حضور در بازی ها انصراف داده است و سیاه جامگان هم با حکم کمیته انضباطی از جدول بازی ها کنار گذاشته شد در پایان فصل تنها یک تیم به دسته دوم سقوط می کند.


زمزمه هایی مبنی بر اینکه 2.5 تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم هم دسته دومی می شوند تا فصل آینده لیگ یک با حضور 16 تیم تکرار شود خبرهایی در حد حرف بود و در جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اصلا در این باره صحبتی نشده است و حتی سازمان لیگ برتر هم در این زمینه طرحی ارایه نداده است.


آنچه که مسلم است سقوط تنها یک تیم از لیگ یک به لیگ 2 بازی ها را در هفته های پایانی به چالش خواهد کشید.

 

دیدگاه‌ها