کد خبر : 1568201 | 21 آبان 1397 ساعت 11:21 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

زنگ خطر برای مس و گل گهر به صدا در آمد

هفته ها بود که گل گهر سیرجان در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار داشت و در ادامه نتایج به گونه ای پیش رفت که این موقعیت در اختیار دیگر تیم کرمانی یعنی مس قرار گرفت.

زنگ خطر برای مس و گل گهر به صدا در آمد

به گزارش "ورزش سه"، اما نتایج در هفته دوازدهم به گونه ای بود که زنگ خطر برای دو تیم بالانشین کرمانی به صدا در آمد و آنها حالا چند رقیب جدی در مسیر قهرمانی و کسب سهمیه صعود به لیگ برتر دارند.


پیروزی 3-1 پرسپولیس پاکدشت در برابر مس کرمان فاصله دو تیم را به سه امتیاز رساند و این در حالی است که شاگردان فرهاد کاظمی یک بازی کمتر انجام داده اند و اگر در این بازی به پیروزی برسند با مس کرمان هم امتیاز می شوند. یعنی 22 امتیاز از 11 بازی.


در هفته ای که گل گهر سیرجان 21 امتیازی و شاهین شهرداری بوشهر 20 امتیازی با قرعه استراحت روبرو شده بودند تیم آلومینیوم اراک هم با هدایت محمد ربیعی از سد کارون اروند خرمشهر گذشت تا 19 امتیازی و وارد جمع مدعیان شود. با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها اکسین البرز که در مصاف با ملوان پیروز شد می تواند داعیه حضور در جمع مدعیان را داشته باشد به خصوص که از این پس با هدایت مجتبی حسینی به میدان خواهد رفت.


رقابت در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست جذاب تر و گرم تر خواهد شد چرا که هم اکنون لیگ یک به جز کرمانی ها چند مدعی دیگر هم پیدا کرده است. حتی تیم قشقایی شیراز که همانند اکسین البرز شمار امتیازات خود را به عدد 16 رسانده است.


گفتنی است در پایان فصل همانند گذشته تنها تیم های اول و دوم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها