کد خبر : 1568206 | 21 آبان 1397 ساعت 11:33 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی خط دفاع کاشیما:

برای قهرمانی ACL در کاشیما ماندم

ماساکو ستاره‌ی خط دفاع کاشیما انتلرز در گفتگو با وبسایت ژاپنی nikkansports گفت بعد از حضور در جام جهانی با پیشنهادهای خارجی زیادی روبرو بوده که به خاطر کاشیما به آنها جواب منفی داده.

برای قهرمانی ACL در کاشیما ماندم

به گزارش "ورزش سه"، ماساکو که در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی در سامانه‌ی دفاعی این تیم و بسته نگه داشتن دروازه‌ی ژاپنی‌ها داشت گفت بعد از جام جهانی روسیه که او به همراه تیم ملی ژاپن در آن حضور داشت و به همراه سایر بازیکنان ژاپنی نمایش‌های قابل قبولی عرضه کرد، فقط به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با کاشیما پیشنهادهای زیادی از کشورهای خارجی را رد کرده است.

 

ماساکو در گفتگو با این وبسایت ژاپنی گفت:" در تهران در ارتفاعی بیشتر از 1000 متر از سطح دریا بازی میکردیم که به آن عادت نداشتیم، در ورزشگاهی با چمن بلند و خاک سست که صدای ووزولاها نمی‌گذاشت صدای همدیگر را بشنویم. ولی من با تمام توان بازی کردم و هر جا لازم بود بدنم را مقابل ضربات مهاجمین پرسپولیس گذاشتم و تا آخر شرایط سخت محیطی را تحمل کردم".

 

ماساکو درباره‌ی پیشنهادهایش بعد از حضور در جام جهانی روسیه گفت:" بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی از تیمهای خارجی داشتم ولی وقتی با سرمربی تیم‌مان کاشیما صحبت کردم گفت من نمی‌توانم برای تو جایگزین پیدا کنم و حاضر نیستم با هیچ مبلغی تو را از دست بدهم. در نهایت فقط با این هدف که در کاشیما بمانم و جام ACL را برای باشگاهم به ارمغان بیاورم پیشنهادها را رد کردم و در کاشیما ماندم".

 

دیدگاه‌ها