کد خبر : 1568251 | 21 آبان 1397 ساعت 14:12 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا

بازگشت میا و برانکو به واژاردین(عکس)

در روزی که دختران و زنان نیز مجوز حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا کردند دختر سرمربی پرسپولیس نیز یکی از تماشاگران ویژه بازی فینال بود.

بازگشت میا و برانکو به واژاردین(عکس)

به گزارش" ورزش سه" برانکو بعد از فینال لیگ قهرمانان به همراه دخترش که به ایران آمده بود به کرواسی بازگشت.


فینال لیگ قهرمانان آسیا  یک اتفاق مهم و ویژه داشت و آن حضور زنان علاقمند به فوتبال بود که سرانجام توانستند مجوز تماشای بازی در ورزشگاه آزادی را پیدا کنند. در میان زنانی که شانس حضور در ورزشگاه آزادی را در فینال لیگ قهرمانان پیدا کردند چهره های آشنایی هم حضور داشتند. از دختران علی پروین و محمود خوردبین و البته میا ایوانکوویچ دختر برانکو ایوانکوویچ از تماشاگران سرشناس این بازی بودند.

 

1354191


میا ایوانکوویچ قبلا و دوسال پیش  و برای دربی تهران به همراه مادرش(همسر برانکو) به ایران آمده بود و این بار نیز اما به عنوان یک تماشاگر عادی و نه در جایگاه ویژه به استادیوم رفت.


این در حالی است که میا اصولا علاقه ای به فوتبال ندارد و رشته محبوب او تنیس است. دختر برانکو که اکنون 34 ساله است مدیریت مجموعه ورزشی پدرش در شهر واژاردین کرواسی که شهر زادگاه برانکو هم هست به عهده دارد.

 

1354192


برانکو بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا به همراه میا که به تهران آمده بود به واژاردین بازگشتند هرچند آن ها به جای جام قهرمانی مدال نقره لیگ قهرمانان آسیا را در دست دارند.

 

1353874

دیدگاه‌ها