کد خبر : 1568301 | 21 آبان 1397 ساعت 17:05 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی اوکتاویو از یک پابرهنه دیگر (عکس)

بازیکن جوان ایفا اردکان پاسخ اعتماد سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی را در جام بین قاره‌ای داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی به دومین قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای امارات که معتبرترین مسابقات پس از جام جهانی است، دست پیدا کرد که مارکو اوکتاویو همانند یک سال اخیر تصمیم گرفت در اردوها نیمی از نفرات تیمش را از نفرات جوان تشکیل دهد.

سعید پیرامون یکی از نفراتی بود که نامش در فهرست ملی پوشان فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای امارات قرار گرفت و در نخستین حضورش در رقابت‌های رسمی، به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ایران قرار می‌گرفت که توانست عملکرد خوبی هم با گلزنی و پاس گل‌هایی که داد، داشته باشد و در فاز دفاعی نیز با جلوگیری از موقعیت‌های حریفان موثر ظاهر شود.

 

1354256

 

این فوتبالیست ساحلی که اهل چابهار استان سیستان و بلوچستان است، سه سال بعد از فعالیت در این رشته ورزشی و حضور در تیم‌های شهرداری چابهار و ایفا اردکان، با نظر مارکو اوکتاویو به تیم ملی دعوت شد و در رقابت‌های جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ امارات نیز برابر روسیه گل حساسی به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد که یکی از آنها به حمید بهزادپور، دروازه‌بان ایران بود.

 

1354255

 

در گذشته نیز از بندر چابهار بازیکنانی در فوتبالیست‌هایی در سطح لیگ برتر حضور داشتند که ازجمله آنها می‌توان به فرهاد بلوچ، بازیکن سابق صبای قم اشاره کرد.

دیدگاه‌ها