کد خبر : 1568316 | 21 آبان 1397 ساعت 17:48 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

با مواففت هیئت مدیره؛

باشگاه سپاهان به لیگ والیبال وارد شد

روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرد که اسامی بازیکنان تیم والیبال سپاهان اعلام شده و به زودی این تیم با تایید فدراسیون والیبال کار خود را در این رشته هم مانند سایر رشته ها به صورت فعال آغاز خواهد کرد.

باشگاه سپاهان به لیگ والیبال وارد شد

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان در تاریخ ورزش ایران و اصفهان روزهای بیادماندنی زیادی را می توان نام برد که ورزشکاران منهای فوتبالی باشگاه فولادمبارکه سپاهان توانسته اند با اقتدار  بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند و پرچم‌طلایی ورزش سپاهان را به اهتزاز در آورند.

در این‌سالها سیاست اصلی باشگاه سپاهان علاوه بر حمایت همه جانبه از رشته فوتبال که به نوعی برند ورزش باشگاه هم شناخته می شود، توجه به رشته های منهای فوتبالی مدال آور و دارای استعداد در اصفهان بوده و تا به امروز رشته هایی همچون هندبال، کاراته، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، بدمینتون، واترپلو، فوتسال و چندین رشته دیگر در رده آقایان و بانوان از حمایت باشگاه سپاهان برخوردار بوده اند.

 

باشگاه کهن سپاهان با ۶۵ سال قدمت در عرصه ورزش کشور، در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر ورزشکار، سرمربی، مربی، سرپرست، پزشک و ... را در اختیار دارد که این افراد در ۳۳ رشته ورزشی و در قالب حدود ۷۰ تیم در سه سطح مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات استانی و حوزه صنعت فولاد و کارگری در دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند.

 

و اما امروز از سوی مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، خبری خوش برای اهالی والیبال شنیده شد، که هیات مدیره این باشگاه برای تیم داری طلایی پوشان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاههای کشور موافقت کرده و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال کشور اسامی بازیکنان و کادر فنی این تیم را اعلام نموده است و سعید عقیلی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 

شایان ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای فصل ورزشی ۹۸-۹۷ رشته های ورزشی دو میدانی بانوان، رول بال اسکیت، والیبال و چند رشته ورزشی در حمایت از بیماران تالاسمی را تحت پوشش قرار داده است.

 

گفتنی است تیم والیبال سپاهان جانشین نماینده اراک می شود و مسابقات خود را از هفته اول که در تاریخ 24 آبان ماه خواهد بود، آغاز می کند.

دیدگاه‌ها