کد خبر : 1568325 | 21 آبان 1397 ساعت 18:18 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جلسه با کارلوس کی‌روش؛

کاهش یک هفته‌ای اردوی تیم ملی به خاطر باشگاه‌ها

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که با کارلوس کی روش برای کاهش یک هفته ای اردوی تیم ملی برای برگزاری بازی های باشگاهی معوقه، جلسه برگزار کرده است.

کاهش یک هفته‌ای اردوی تیم ملی به خاطر باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، حضور پرسپولیس و برگزاری اردوهای ملی طی هفته های گذشته، سبب شد تا برخی دیدارهای لیگ برتر به تعویق بیافتد. در این بین پرسپولیس بیشترین بازی های معوقه را دارد و در صدر جدول هم پدیده باید به مصاف استقلال برود که این مسابقه هم به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی به تعویق افتاد.


در پیش بودن جام ملت های آسیا برگزاری مسابقات معوقه و برنامه ریزی آن را دشوار ساخته ولی سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا عدالت برای تمام تیم ها رعایت شود.


فتاحی در گفتگو با "ورزش سه" درباره اینکه چه تصمیمی برای برگزاری بازی های معوقه گرفته خواهد شد، گفت: « تمام تلاشمان این است که عدالت را برقرار کنیم. برای اینکه بتوانیم تمام بازی ها را پیش از پایان نیم فصل برگزار کنیم، امروز جلسه ای با کارلوس کی روش برگزار کردیم.»


وی ادامه داد: « کی روش در این جلسه به ما قول همکاری داد تا اردوهای ملی را یک هفته زودتر تعطیل کند تا ما بتوانیم دیدارهای عقب افتاده را برگزار کنیم.»

 

دیدگاه‌ها