کد خبر : 1568343 | 21 آبان 1397 ساعت 18:53 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بهترین شروع در تاریخ رئال

اسکای: رئال قرارداد سولاری را دائمی می‌کند

اسکای اسپورتس مدعی شد که باشگاه رئال مادرید قصد دارد سانتیاگو سولاری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

اسکای: رئال قرارداد سولاری را دائمی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج لوپتگی از نیمکت رئال، سولاری که هدایت تیم دوم رئال یعنی کاستیا را برعهده داشت، به عنوان مربی موقت روی نیمکت تیم اصلی نشست. نتایج خوب او در این مدت، نظر مثبت مسئولین رئال مادرید را به خود جلب کرده است. طبق قوانین اسپانیا، حضور او روی نیمکت رئال در دیدار شب گذشته مقابل سلتا که با برتری 4-2 تمام شد، آخرین فرصت حضور یک مربی موقت روی نیمکت تیم‌های لالیگا است و باشگاه موظف است برای بازی بعدی مربی جدیدی معرفی کند.

 

 

1354100

 

 

رئال با سولاری در این 4 بازی، 4 پیروزی، 15 گل زده و تنها 2 گل خورده به ثبت رسانده و بدین ترتیب، با 4 پیروزی و 3 کلین شیت، سولاری بهترین رکورد تاریخ رئال را در شروع کار به نام خود زده است.

 

پس از تجربه استثنایی حضور زیدان روی نیمکت رئال، سپیدپوشان امیدوارند این بار با سولاری بتوانند چنین عملکردی را تکرار کنند. زیدان که مانند سولاری سرمربی تیم دوم رئال بود، پس از اخراج بنیتس در سال 2015، هدایت باشگاه را برعهده گرفت و در پایان فصل، قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرد. او در دو فصل بعدش نیز قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد تا به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که قهرمانی را تکرار و حتی در کسب آن هت تریک کرده است.

 

حال اسکای مدعی شد که مسئولان رئال به این نتیجه رسیده اند که قرارداد سولاری را دائمی کنند و باید به زودی منتظر اخبار رسمی در این رابطه بود.

دیدگاه‌ها