کد خبر : 1568358 | 21 آبان 1397 ساعت 20:33 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلخانی در رده‌بندی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، میثم دلخانی در نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

دلخانی در رده‌بندی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

 

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در بخارست پایتخت رومانی در حال برگزاری است، در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی در مسابقه نیمه نهایی به مصاف اندو از ژاپن رفت که 6 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او فردا شب باید برای مدال برنز مبارزه کند.

 

دلخانی پیش از این در دور اول برابر ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم  نهایی نیز برابر رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد.

اما چهار کشتی گیر دیگر ایران با شکست در دور مقدماتی نتوانستند به نیمه نهایی راه یابند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

 

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ساجان از هند در حالیکه با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود در نهایت با نمایشی ضعیف ۱۴ بر ۶ شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. چوبچیان پس از دو دقیقه و 30 ثانیه، دچار ضعف بدنی شد و آمادگی جسمانی بسیار پائینی داشت. او برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد. این کشتی‌گیر هندی به نیمه نهایی صعود کرده است.

 

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در دومین مبارزه برابر مصاف قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. فلاح نیز برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد. این کشتی‌گیر روس به نیمه نهایی رسیده است.

 

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. یوسفی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد،در غیر اینصورت حذف خواهد شد. پاتاریدزه به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

به گزارش ایسنا، سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها