کد خبر : 1568406 | 22 آبان 1397 ساعت 08:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی هواداران از اختلاف بین روسای بایرن

صالح حمیدزیچ: ممکن است بازیکن بخریم

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ دیروز گفت که این تیم قصد ندارد در ماه ژانویه بازیکن تازه‌ای به خدمت بگیرد ولی حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی این باشگاه تلویحاً نظری مخالف با رئیس باشگاهش ارائه کرد.

صالح حمیدزیچ: ممکن است بازیکن بخریم

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بایرن مونیخ این روزها بعد از شکست 3-2 مقابل دورتموند در مسابقه‌ی دِر کلاسیکر ابتدای فصل و قرار گرفتن در رتبه‌ی پنجم بوندس‌لیگا پیش از وقفه‌ی بازی‌های ملی بسیار بغرنج شده است. نیکو کوواچ در فرستادن تیمی به میدان که بتواند در حد و اندازه‌ی نام بایرن مونیخ ظاهر شود دچار مشکل بوده و مصدومیت‌های پرتعدادی که از ابتدای فصل گریبانگیر بایرن شده هم مزید بر علت بوده است.

 

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ دیروز اعلام کرد که باشگاهش در فرصت انتقالات ماه ژانویه بازیکن تازه‌ای به خدمت نخواهد گرفت ولی قول داد که تابستان آینده فعالیت قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت. هوینس گفت تا ماه ژانویه کینگزلی کومان و تیاگوی مصدوم به تیم بازخواهند گشت و آلفونسو دیویس هم از تیم ونکوور وایت‌کپز کانادا به بایرن ملحق خواهد شد و همینها برای بایرن کافی خواهد بود.

 

اما نشریه‌ی آلمانی کیکر با انتشار گفتگو با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن به این بخش از سخنان او توجه کرد که می‌گفت احتمال استخدام بازیکنان جدید در فرصت نقل و انتقالات زمستانی برای این باشگاه منتفی نیست. حمیدزیچ به کیکر گفت:" ما همیشه چشمهایمان را باز نگه می‌داریم و به دنبال فرصتی می‌گردیم تا هر جا که ممکن باشد برای بهبود اوضاع تیم کاری بکنیم. در مورد بازیکنان هم اگر فرصتی پیش بیاید که از دید باشگاه شرایطی منطقی داشته باشد مسلماً به این احتمال فکر خواهیم کرد".

 

کارل هاینتز رومنیگه نایب‌رئیس بایرن هم وقتی خبرنگاران بعد از بازی با دورتموند از او پرسیدند که آیا ممکن  است بایرن مونیخ در ماه ژانویه بازیکنی به خدمت بگیرد به آنها گفت که نمی‌تواند جوابی جدی به این سوال بدهد.

 

به این ترتیب می‌توان گفت هوینس احتمال جذب بازیکن در ماه ژانویه را رد کرده، صالح حمیدزیچ این احتمال را تایید کرده و رومنیگه به آن رای ممتنع داده است. با توجه به شایعاتی که می‌گفت در رختکن بایرن چندین نفر از بازیکنان کهنه‌کار این تیم صالح حمیدزیچ را جدی نمی‌گیرند، این اختلاف نظر او با روسای بایرن که درباره‌ی این موضوع علنی شده برای هواداران این تیم نگران‌کننده است چرا که ممکن است افزایش اختلاف در رده‌های بالایی باشگاه به وخیم‌تر شدن بیشتر وضعیت تیم منجر شود.

دیدگاه‌ها