کد خبر : 1568428 | 22 آبان 1397 ساعت 10:37 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت 3 هفته ای مهاجم ایرلندی؛ استوکس برمی‌گردد؟

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در جریان 3 برد متوالی این تیم هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، آنتونی استوکس امسال با پیراهن تراکتورسازی روزهای خوبی را سپری کرده و تا همین چند هفته قبل با رساندن تعداد گلهایش به عدد 8 نام خود را بارها مطرح کرد. استوکس در صدرجدول گلزنان حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرده بود اما عدم گلزنی در3 هفته گذشته باعث شد تا جایگاه خود را به کی روش استنلی بدهد و حالا اگر دنبال آقای گلی در لیگ هجدهم است باید به این طلسم پایان بدهد.


نکته قابل توجه درباره گل نزدن آنتونی استوکس در 3 هفته گذشته مقابل سپیدرود رشت، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان این است که تراکتورسازی هر 3 مسابقه را با برد پشت سر گذاشت و جالب تر اینکه در این 3 بازی موفق شد 8 بار دروازه حریفان را باز کند اما مهاجم ایرلندی هیچ کدام از گلزنان تیمش نبود.


استوکس البته در این مسابقه پاس گل داده اما هنوز گل نزده تا حسرتش برای گل زدن در تراکتورسازی 3 هفته ای شود. بی تردید او حالا که کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان جایش را در صدرجدول گلزنان گرفته انگیزه بیشتری پیدا کرده تا بتواند در دیدارهای آینده خودش و توانایی هایش را نشان بدهد و بار دیگر در صدرجدول گلزنان قرار بگیرد. اتفاقی که می تواند تراکتورسازی را نیز در مسیر هدفی که دارد قرار بدهد.

 

1354388

دیدگاه‌ها