کد خبر : 1568433 | 22 آبان 1397 ساعت 10:44 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترینیداد و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران

دنیس لاورنس، سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو اسامی بازیکنان این تیم برای اردوی ماه نوامبر این تیم و دیدار برابر ایران را اعلام کرد.

ترینیداد و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران

 

به گزارش "ورزش سه"، در ترکیب تیم ملی این کشور بازیکن شاخصی که عضو یک تیم شناخته شده در فوتبال اروپا باشد دیده نمی شود و بیشتر ملی پوشان ترینیداد و توباگو در تیم های داخلی بازی می کنند.


کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب چنین حریفانی برای تیم ملی گفته بود علاقمند است تیم ملی در بازی های تدارکاتی با تیم هایی بازی کند که تاکتیک تهاجمی اش را به خوبی به نمایش بگذارد و بتواند تاکتیک ها را تمرین کند. کارلوس کی روش مخالف این است که در بازی های تدارکاتی تیم ملی به مصاف تیم های قوی برود و می گوید اصلا عاقلانه نیست تیم ملی در بازی های تدارکاتی مجبور باشد در 90 درصد از زمان بازی در تلاش برای تصاحب توپ باشد و در نهایت هم شکست سنگینی را متحمل شود.


چند بازیکن حریف تازه ایران در تیم های آمریکایی توپ می زنند و همین باعث شد تا آنها از سفر به ایران خودداری کنند چرا که اگر مهر ورود به ایران در پاسپورت آنها حک می شد در ادامه با تحریم هایی از سوی آمریکا مواجه می شدند. البته چند بازیکن این تیم هم در تیم های اروپایی توپ می زنند اما بیشتر این تیم ها تیم های درجه دوم فوتبال اروپا به حساب می آیند.


اسامی تیم ملی ترینیداد و توباگو از این قرار است:


دروازه بان ها:


ماروین فیلیپ (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، نیکولاس فرندراپ (سندنس – نروژ)، آدریان فونسنته (پلیس – ترینیداد و توباگو).


خط دفاعی:


ابرِی دیوید (واسان – فنلاند)، شلدون باتئو (اف سی غیرت – قرقیزستان)، دانیل سیروس (الاورباح – عربستان)، کستون جولیون (ای اس ترنسین – اسلوونی)، کورتیس گنزالس (دیفنس – ترینیداد و توباگو)، آلوین جونز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، تریستان هوج (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو).


خط میانی:


جووین جونز (دارمشتات – آلمان)، کوردل کاتو (شارلوت ایندیپندنس – آمریکا)، ناتان لوئیز (ایندی ایلون – آمریکا)، آکیم هامفری (ساندو – ترینیداد وتوباگو)، دوانس موکته (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، جومال ویلیامز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، لستون پال (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو).


خط حمله:


خالیم هایلند (الفیصل – عربستان)، آتائولا گوئرا (چارزتون – آمریکا)، لستر پلتیر (المجزل – عربستان)، ایزایاه لی (مونرو – آمریکا)


میانگین سنی بازیکنان این تیم 26 سال بوده و میانگین بازیهای ملی آنها 27 بازی است.تیم ملی ترینیداد و توباگو در سه دیدار آخر خود برابر تیم های تایلند، امارات و آمریکا این نتایج را به دست آورده است.


*ترینیداد و توباگو 0 – تایلند 1
*ترینیداد و توباگو 2 – امارات 1
*ترینیداد و توباگو 2 – آمریکا 1

دیدگاه‌ها