کد خبر : 1568440 | 22 آبان 1397 ساعت 11:08 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کاپیتان ترینیداد و توباگو از کی روش

هایلند: فرصت بازی با ایران در جام جهانی پیش می آید

کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو با بیان این که روز پنجشنبه انتظار یک بازی سخت و دشوار مقابل ایران را دارند به هم تیمی هایش توصیه کرد از تجارب این بازی های بزرگ درس بگیرند.

هایلند: فرصت بازی با ایران در جام جهانی پیش می آید

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار قبل از جام جهانی 2014 بود ایران و ترینیداد و توباگو در مصافی دوستانه مقابل هم صف آرایی کردند و حالا بعد از سال ها دو تیم در تهران باز هم مقابل هم قرار می گیرند تا جدال تدارکاتی مناسبی را تجربه کنند.


خالم هایلند کاپیتان ترینیداد و توباگو در گفتگو با خبرنگار سایت newsday در لابی هتل بین المللی پارسیان تهران گفت:«ما به خوبی از کیفیت بالای ایران اطلاع داریم به خصوص که آنها مربی بزرگی مثل کارلوس کی روش دارند که به خوبی توانست تیمی قدرتمند و صاحب سبک روانه جام جهانی 2018 کند».


او ادامه داد:« ما قبل از جام جهانی 2014 برزیل مقابل آنها بازی کردیم و من فکر می کنم این یک بازی بزرگ برای ما است تا ببینیم در چه سطحی هستیم و کجا باید برویم؟ من انتظار یک بازی دشوار دارم درست مثل شرایطی مشابه همان بازی ماه گذشته با عربستان سعودی».


هافبک 29 ساله باشگاه الفیصلی عربستان تصریح کرد:«تک تک دقایق این گونه بازی های بزرگ با تیمی مثل ایران می تواند برای تمام بازیکنان تجربه ای فوق العاده باشد. ما به تهران آمدیم تا تلاش کنیم نمایش در خور شان ترینیداد و توباگو را ارائه بدهیم از همین رو روی هدفی که داریم متمرکز شدیم و امیدوارم روز پنجشنبه بتوانیم طعم پیروزی را بچشیم. این گونه بازی ها مهم هستند و شما فقط می توانید مقابل ایران بهتر بازی کنید چون ممکن است فرصت این بازی ها هر چهار سال یک بار در جام جهانی پیش بیاید. من فکر می کنم این یک فرصت عالی است».


کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو در پایان با اشاره به سرمربی جدید گفت:« ما می دانستیم که دنیس لارنس تیم را به دست خواهد گرفت پس خودمان را برای این دوره بسیار دشوار آماده کردیم. او بهترین گزینه برای هدایت تیم در مقطع فعلی است چون می داند که چه چیزی می خواهد. او برای تمام بازیکنان یک الگوی بسیار خوب است چون قبلا یک بار توانست ترینیداد و توباگو را به عنوان بازیکن به جام جهانی 2006 برساند پس حالا در نقش مربی هم قطعا می تواند کمک های شایانی به ما بکند تا پازل های موفقیت دوباره را کنار هم بچینیم چون تجربه کار کردن با مربیان بسیار بزرگی را داشته است».

دیدگاه‌ها